Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det vår tur, så da hadde det vært hyggelig med en egen tråd så vi kan følge med på hvor vi ligger i løypa.

Termin 13 des her. Må si jeg er ganske lei nå selv om det er noen dager til. Hadde trodd det skulle skje noe før fordi førstemann kom før termin. Men det er vel ikke noe automatikk i det.

Skulle ønske kroppen gav meg noen signaler, men det er bare de vanlige kynnerne som hverken er vondere eller kommer oftere enn før. har hatt 1-2 cm åpning en stund i følge lege, men det kan visst annengangsfødende gå med lenge.

Hvordan føler dere dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler meg i bedre form nå!! Rart at jeg skal få MER energi som høygravid!!

Har termin om 16 dager, regner med å føde noen dager etter termin.

Kom på desember-klubben da :)

Skrevet

Jeg er 7 dager på overtid og sur og grinete. Men formen er generelt ganske bra. Kroppen lurer meg med smerter nesten hver eneste natt, men det gir seg og jeg sitter her like fordømt gravid hver morgen...

Skrevet

58 timrt igjen til ks og dritt lei.

Skrevet

Er i bra form og vil tåle å gå evt over tiden, jeg. (UL termin 12.) Har bare fått en forkjølelse, så luktesansen mangler totalt. Og søvnen er det så som så med, er våken til 2-3 om natten. Har heldigvis sjans å duppe litt av på dagen.

Skrevet

Men da ser du jo en ende på det!

Kan skjønne at du er lei - tre barn hjemme krever vel sitt. jeg har nok med min 2 åring...

Noen spes grunn til KS? Blir det alltid planlagt før termin? jeg bare tenker; hva hvis fødsel starter av seg selv før KS?

Skrevet

Er med her jeg:) har termin 30.12 så jeg er hvertfall innafor:) kjekt å holde hverandre oppdatert og komme med trøstende ord når vi venter som gale.. Tror de fleste begynner å bli klare for å si det mildt.. hehe.. Foresten, jeg er 1.gangsfødende og kommer fra østlandet, nærmere sagt Porsgrunn.

Skrevet

Desember klubben er den klubben som alle som har termin i desember snakker sammen. Det samme som 3. tri, men bare for desember damer. Alle måneder i året har en slik klubb. Du finner desember klubben på venstre side under terminklubber. Der er vi mange som venter og det er veldig hyggelig å chatte litt med andre som har det likt.

Skrevet

ks blir tatt tre uker før termin for at jeg ikke skal få veer. det pga det er fare for reptur som betyr at livmora kan sprekke. dette er mit fjerde ks. skulle jeg få rier nå så hadde det blitt hasste snitt. så han får pent holde seg i ro noen timer til;)

Skrevet

30.12 jeg, det nermer seg nå, jeg blir vel den siste her....

Skrevet

Jeg er tre dager på overtid, sukk. Har ingen følelse av at fødselen nærmer seg i det hele tatt. Begynner å bli redd for at jeg blir liggende på sykehuset på juleaften.

Skrevet

samme her :) Har termin den 13. jeg også.Håper at noe skjer hver eneste dag men det gjør det jo ikke...Kjenner hele kroppen murrer men det hjelper jo ikke så mye. Får heller belage seg på å gå en stund til,og heller være glad for at det faktisk kan skje når som helst. At man faktisk er fødeklar til 1000.Selv om jeg må ærlig innrømme at jeg har litt sånn "tror det ikke før jeg får se det" følelse..hehe..Som førstegangsfødene er det ganske spesielt synes jeg å tenke på at det faktisk skal komme en liten baby...:) Verdens beste julepresang uansett da!!!! Lykke til alle dere som venter

Skrevet

Har termin i dag...men hodet er ikke festa. Og jeg kjenner ingen tegn til at den vil ut.

Kjennes ut som jeg blir gående gravid 9mnd til....

Så klar for å få babyen ut nå.

Skrevet

Termin 26.12 jeg. Føler meg absolutt ikke fødeklar enda, men håper alikevel at babyen kommer før jul. Har ikke lyst til å være på sykehuset i jula. Ellers er formen fin, dagene går fort nå fram til jul. :) Er glad det ikke er sommer nå, tror jeg hadde vært mer utolmodig da!

Skrevet

Termin i morgen og i superform! Har vært veldig heldig under hele svangerskapet, så jeg kan på ingen måte klage. Tror likevel det blir rart å passere dagen i morgen uten at det skjer noe. Har vært litt innstilt på menstermindatoen som var den 3. og i tillegg vil jeg så gjerne at veslejenta skal slippe å bursdagen sin så tett opp under jul. Litt seint å tenke på nå ja, men likevel.

Skrevet

Hei hei!!

Har termin 25.12 jeg.. har mens termin også da.. og forrige mann kom på termin. Men har så fryktelig lyst og ha den lille med på julaften! Storebror på 4 begynner og bli ganske utålmodig også ja.. Hvordan er formen til dere andre??

Skrevet

Har egentlig termin 22.12, men det blir keisersnitt på meg 13 desember. Så full nedtelling. Er ganske så lei av den store magen, og føler meg tung, sliten og diverse vondter i kroppen så det skal bli godt å få det overstått.

Skrevet

Hallo damer..... Hadde mens termin i går, og ultralyd i morgen.... Er veldig lei ja, og er vel som noen av de andre nevnte her, sur og grinete og lei....Er bare så kjedelig å ikke vite når det skal skje... Gjennom det må en alikevel, så da er det like greit å bli ferdig.. Jeg vil nåååååå!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...