Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Noen som vet om det er normalt å legge på seg i rykk og napp?? er 27 uker på vei, og har lagt på meg 2,6 kg til sammen, har ikke lagt på meg noen ting siden 24 august.. synes bare det er så rart, i og med at babyen vokser såpass mye for tiden... Jordmora ba meg begynne å spise, men føler jeg ikke gjør noe annet enn akkurat det..
Tommage♀♂ Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Jeg la ikke på meg noe før uke 22, men på bare 2 uker gikk jeg da opp 5 kg... Håper det var et rykk, og at jeg ikke går opp like mye fremover! Hehe=)
Maia2007 Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Så lenge babyen har det bra, spiller det sikkert ingen rolle. Du har nok en storspiser, som tar for seg av all næringen - også din! Jeg tror for øvrig man ikke skal være så hysterisk opptatt av hva man veier, hvor stor magen er blitt, og særlig ikke sammenligne seg så fælt med andre gravide. Iallfall kan det da ikke være om å gjøre å ikke legge på seg, eller å legge minst mulig på seg??? Mitt inntrykk er at det er så store individuelle forskjeller at 'alt' er normalt. Det viktigste er vel å spise normalt og sunt, og heller være flink til å trimme magemusklene tilbake til 'start' etter at barnet er kommet ut. God førjulshelg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå