Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Han promper i ett sett, og det stinker! I tillegg lukter bæsjen hans VONDT! Ikke den søte babybæsj-lukten som jeg er vant til fra forrigemann. Kan det være fordi han får morsmelkerstatning innimellom? Men det er ikke hver dag heller, så da burde vel bæsjen være mer "baby-aktig"...?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Det lukter ille når de begynner å bli litt hard i magen. Husk å ha malt i mme!
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Jeg og lurte på hvor den baby-bæsjelukta var... Tror folk som sier den ikke lukter er tett i nesa jeg=)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 hehe.. vet at babyene får en helt annen bæsj når de får mme... datteren min har heletiden hatt sånn søt/sur lukt på bæsjen.. når jeg begynte å gi middag til henne så fikk hun hard mage og bæsjet stinket..hehe.. men hun er ikke så glad i middag lenger så nå er bæsjen tilbake til babybæsj igjen..hehe.. hun er 7 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå