Gå til innhold

på stikke-dag 4 og jeg får ikke sove?

Anbefalte innlegg

Heisann dere,

dette er mitt første ivf-forsøk, så jeg vet ikke helt hva jeg skal forvente.

Spray gikk kjempefint. Merket ingenting av bivirkninger. Nå har jeg satt sprøyte i 3 dager, og de siste to dagene har jeg søren ikke fått sovet. Er det flere som har det slik?

Det kan jo være at jeg er oppspilt og oppgiret for at det nærmer seg, men jeg føler meg egentlig rolig med det hele (regner med jeg tar helt av i rugetiden:o))

Poenget er at jeg er så trøtt, så trøtt på ettermiddagen, men i 8tiden er jeg lys våken. Nå er jeg redd for å gå på mitt 3. døgn som lysvåken. Man må jo sovee litt innimellom:-)

Er det vanlig med søvnproblemer med sprøytene?

takk for svar!

Klem

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er på stikkedag 8 i dag. Har hatt bihulebetennelse og infeksjon samtidig med sprøytene, så jeg vet ikke om jeg kan sammenligne meg med deg. Men jeg har hatt mange netter med lite søvn. Hva som skyldes det ene eller det andre, vet jeg ikke. I natt sov jeg hele natta. Det var godt!!

Håper du får en god natts søvn snart. Og lykke til!!!

For et sammentreff...det er likt med meg også!!!

Har ligget nå de to siste nettene, og ikke fått sove. Jeg vet ikke hva det kommer av, men jeg ligger mye å tenker og grubler på ting..hva som kan skje, hva som kan gå galt., hva jeg snart skal gå igjennom...Men jeg sovner til slutt da men..masse tanker!!Tror nok at det er det som er problemet mitt!!!

Jeg er fortsatt veldig ømi brystene også tror jeg de har vokst litt..(men ikke feil det da:))

klem

ser man det..

da velger jeg å tro at det er en bivirkning kombinert med masse spenning:-)

Takk for svar jenter.

Giggel: jeg har ikke ømme pupper i hele tatt jeg. Men de har vokst tror jeg. ;o) Vil egentlig ikke ha større pupper jeg da- ikke at jeg har så mye fra før. Men mannen håper veldig på det da:o)

Jeg satser på uttak den 18. jeg også. Hjelpemeg.. det er ikke lenge til..

Snart er vi (forhåpentligvis!!!) rugere! :-)

Lykke til til deg også wea!! Snart er vi der:o)

stor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...