Gå til innhold

i dag må jeg rydde bilen

Anbefalte innlegg

det er utrolig hvor mye sambo kan rote.. bilen vår ser ut som en SLAGMARK.....

det eneste som er i baksete er et bilsete,søppel søppel og atter søppel...på gulvet..i setet..overalt.....

i dag får jeg gjøre det sambo ikke orker...... rydde.....

så får jeg dessuten sett hvordan jeg monterer bilstolen til babyen.

merkelig at mannfolk kan rote så mye.....kanskje det ville bli lettere å sette fyr på bilen,framfor å rydde den :)

jeg fikk et lite "bilde" i hode mitt,, om at jeg går i fødsel å at jeg MÅ legge meg i baksete,sammen med sjokoladepapir,mc donalds kartonger,halv spist bolle ++...

å dette vill jeg ikke føde i....så derfor må jeg rydde,,, hehe.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7388599-i-dag-m%C3%A5-jeg-rydde-bilen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er imponert! Jeg gidder omtrent ikke bøye meg ned på gulvet i bilen for å plukke opp ting jeg mister, så det må sambo gjøre.. Hihi.. Og å komme seg ut av bilen fra baksetet er ikke enkelt for tida, men du har kanskje 5-dørs?

Men om alternativet er å ligge oppå en masse søppel når fødselen er i gang, ja da hadde jeg vel klart å rydde litt jeg også... Lykke til!

hei jenter.

vi har ikke norsk se og hør her nede..så jeg fikk ikke med meg "den" historien.

men den var sikkert "morsom" :)

jeg ble ferdig med bilen....var ikke så tungt som jeg trodde..hadde jo 4 dørs.så jeg skulle jo ikke være FOR smidig :)

men deilig å være ferdig.

å babystolen passet fin inn i bilen.

Ja, hvordan er det mulig å grise så mye inni bilen???

Sjokoladepapir, brusflasker og bensinkvitteringer. Isskraper, ledninger, sko og gensere, og masse annet skrot!

Heldigvis kjøpte vi ny bil her, og den ser temmelig presentabel ut enda.

Du er flink som ryddet selv, og koselig å se babystolen der tenker jeg : )

Annonse

Her er det heldigvis omvendt i bilen - den holder sambo skinnende ren og ryddig til en hver tid! Slipper heldigvis akkurat det..... Så kjøpte han seg navigering til bilen igår, så vi er sikre på å finne veien til riksen....... Yea right!! Unnskyldning godtatt!!!!!

hehe... det var den beste unnskyldning ever for å kunne kjøpe en duppedings;)))

Så flink du er da norkvinne......... jeg leverer bilen min til vask jeg.... Hater å rydde og vaske i bil... er så kronglete!! Litt lat akkurat der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...