knærten71 Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 SUKK! Det er bare å stikke fingern i jorda: der er ikke melk til å mette henne lengre. Jeg har gjort og spist alt i en uke nå. Er veldig lei meg og klarer bare fokusere på det negative med mme og særlig på hvor enkelt det er med pupp når man er ute på tur. Dere som er i samme båt. Hvordan gjør dere det. Er puppen kos eller gir dere den alltid i forkant? Tips til mme om natten og det å dra på tur mottas med takk. Ser at grunnet bakterieinnhold må ikke flaska tilberedes på forhånd.
LivetErEnLek Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Snuppa mi få ikke pupp i det hele tatt, da det ikke er noe melk der overhodet. Men vi passer på å gjøre det like kos å få flaske. Drar opp genseren, (når vi er hjemme) og legger henne inntil min bare mage, godt inne i armkroken. Er veldig bevist på at mat, det er mer enn bare næring, men også samspill og kos. Du får kjøpt en sånn pulverdispenser fra advent (har på meny og på barnas hus og sikkert mange andre steder). Der er det tre rom som du kan måle opp riktig pulvermengde på forhånd. Kok ferdig vann og ha på flasker, så når h*n skal ha mat, kan du bare varme vannet i micro og ha i pulver og riste. Tar max et minutt, og er ikke noe stress. Snuppa mi spiser max 150 ml til hver måltid, så når vi skal ut på tur, tar jeg med flasker med 100 ml kaldt vann, og har med varmt vann på egen termos. Så er det bare å hell opp 50 ml til så vannet får passe temp og tilsette pulveret. Går så bra atte. Man får også kjøpt kartonger med ferdig mme, som ikke trenger å stå kaldt og disse kan være greit å ha med seg, men da må man ha mulighet til å få den varmet. Lykke til :-)
Janne&Noah Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Stella polaris: Sover jenta di natten rundt? Jeg er jo enda i den den gråsona at jeg ikke klarer å slutte å amme, selv om amminga ikke fungerer. Det som gjør at jeg ikke klarer å slutte (selv om jeg vil) er at han suger bra om natta. Syns det er så stress å til å varme på disse flaskene... Hvis du gir flaske på natta, syns du det fungerer bra?
knærten71 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2006 Tusen takk dette var gode råd. Har ikke sett disse avent dispenserne her. Det er akkurat dette med tid og samspill som gjør meg så trist men se her, ett minutt, jøss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå