Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Håper noen kan hjelpe meg.. Jeg sluttet og gi gutten min minifom for ca 1 uke siden, og etter dette har han begynnt og sove dårligere. Før sov han gjennom hele natten og våknet bare den ene gangen når han skulle ha mat. Nå våkner han opptil flere ganger og suttrer, og som regel kommer det en promp.. sovner da etter ca en halvtime.. Men jeg lurer på om dette kan være for at vi sluttet med minifom og kanskje bør begynne med det igjen. Men han er jo 5 mnd trodde det var greit og slutte med det da. Til andre som har sluttet med minifom.. Merket dere noe forandringer? Og vil det gå seg til, eller burde jeg begynne på det igjen? Hvor lenge brukte dere minifom? Så et grøt spørsmål: Dere som gir grøt som må blades med mm, hvordan gjør dere det? Når man gir pupp først så er jo de tomme, får ikke pumpet ut noe til og ha i grøt.. Og man kan bruke minifom når man begynner med grøt? Det har vel ikke noe og si det? Ble litt langt dette.. Men håper veldig på svar.....
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 hei du:) jeg har gitt minifom selv men her fikk jeg følelsen på atsnuppa mi bare ble verre i magen... så kan ikke svare deg på det med forandring. men du kan bare fortsette med minifom, kanskje han trenger det en stund til og det er uansett ikke farlig å bruke selv om han får grøt. det kan jo bare være i tilvenningsfasen mens magen blir vandt til grøt. pump mm før du ammer så har du litt til grøten, så ammer du etter det og så gir du grøt etterpå. gutten din får nok ut melk fordi om du ikke får pumpet ut noe... håper jeg kunne hjelpe noe da...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Takk.. Hjalp mye det. Flere som vet noe mer om det med minifom?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Miniform er for luft i magen og man kan ha luft i magen selv om man begynner med grøt.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 gi han litt svisker saft blandet i grøten så blir nok magen bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå