3søte små Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Jeg er så utrolig slapp og trett..sjelven i kroppen liksom, og en forferdelig hodepine..har hatt det sånn lenge nå..i går veket jeg veldig i magen. føler jeg ikkje kan konsentrere meg om noe...er dette bare helt normalt? venetr 3.mann, og har ikke hatt det sånn før..
3søte små Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 8. desember 2006 glemte å si at jeg er 17 uker...
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Vi la inn svar på likt der ;-) Kan det være et migreneanfall? Jeg fikk mitt første migreneanfall da jeg gikk med nr 2 og legen sa at noen gravide får det første gang i et svangerskap. Jeg hadde vondt i hode, mer og mer hver dag, var uvel og hadde vondt i magen, var slapp og trøtt og frossen osv. Etter mange uker kuliminerte det til slutt en dag i en sprengehodepine av dimensjoner, kastet opp, klarte nesten ikke å se og viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, så gikk den over...
3søte små Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2006 tusen takk for kjapt svar alva--- Ja jeg har svangerskapsmigrene..har ikke hatt ein dag i sv.skapet uten vondt i hodet..veldig slitsomt..så du tror de endre tingene henger sammen med det? Har så lyst å sykemelde meg, men føler meg som en hypokonder da..andre har jo mye verre problem enn meg..
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Men du må ikke sammeligne deg med andre, men med hva som er rett for ditt barn i din mage og den har det vel best når du har det bra, eller? :-) Så lenge du er i dårlig form så synes jeg du skal ta det med ro i noen dager/uker og se om det kommer seg. Jeg tror nok at det kan være sammenheng med migrene og det andre du nevner, men kan selvsagt ikke garantere noe slikt, jeg har jo ingen medisinsk utdannelse, så er du usikker, så ring lege. Ønsker deg uansett god bedring!
Milk2010 Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Hei blander meg inn her jeg... Er selv plaget med migrene til vanlig, og nå er jeg 15+5 og er sykmeldt 3.uka pga hodepine. Har en ganske slitsom jobb med mye gåing og løfting, så det hadde vært utrolig tungt å skulle vært på jobb. Var hos jordmor på tirsdag og hun mente at jeg burde være sykemeldt til jul for å se om det blir bedre. Jeg syns selv det høres lenge ut, men alle andre sier at jeg burde lytte til kroppen og ta det helt med ro. Så det spørs om det ikke blir slik, spurte om aktiv sykemeldig men det var det visst veldig vanskelig å få...
tuppen og lillemor Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 det er helt grusomt med den hodepinen..... lurer på om min hodepine begynnte å avta rundt den tiden du er nå... var plaget helt fra begynnelsen.... og det er veldig slitsomt, gikk inne med solbriller og tibrakte mye tid i sengen.. håper du kommer deg snart. stor klem.
(Muskat) Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 For meg blir det bedre om jeg husker på å drikke mye vann (rundt 3 liter i løpet av en dag). Men nå har ikke jeg så vondt som det høres ut som dere har. Jeg tror jeg bare har spenningshodepine, men allikevel er det ikke godt... Kanskje dere skulle prøve etpar dager med mye vanndrikking og se hvordan det går? Eller har dere prøvd det før kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå