dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 har en sånn merkelig følelse på venstre side av magen (litt bortenfor hoftebenet). er ikke vondt,bare ubehagelig. finner det ikke når jeg trykker på. noen som vet?? :-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2006 er på dag 22.har 28 dagers syklus.
☆Lille my* Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Bruker du å kjenne noe 1 ukes tid før mens da? Kan jo være det. Eller at du er gravid, noen kjenner jo stikking osv Det skal jo ikke være vondt sier de, bare ubehagelig:) Som hos deg
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2006 nei,kjenner det noen ganger dagen før tanta kommer. har også hatt ømme pupper siden el,og det pleier jeg heller ikke. huff,er ikke bra det her...blir jo helt gira...
☆Lille my* Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Hihihih:) Krysser fingrene for deg:) Er jo ikke lenge til du kan teste:) Er på dag 28 i dag jeg:/ spotta bittelitt friskt blod i dag! sist syklus var på 39 dager, så, hmm
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2006 oi,39 dager...den var lang. når skal du teste? jeg tester nok ike før noen dager over ikm. men vil at det skal være nå. er lei av å prøve!!!
☆Lille my* Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Hvor lenge har dere prøvd? Vet ikke når jeg skal teste, aner ikke hvor lang syklusen er denne gangen så Er litt redd for at den er på 28 dager nå, siden jeg fikk bittelitt blod på papiret i dag! Om jeg har 35 dagers nå, så er det ca 8 dager siden eggløsningen. Håper det, så det kaaaanskje var festeblødning jeg så i dag! uff
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. desember 2006 får håpe det ikke er tanta som er på vei da!!! er i 19pp,så har prøvd litt over 1,5 år. begynner å bli klar for at det skal klaffe snart....
☆Lille my* Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 Oooooy:) Da krysser jeg ekstra masse:D:D
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 8. desember 2006 takk!! pleier ikke å være så optimistisk men.... heia julegave:-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 8. desember 2006 noen flere som kan hjelpe??
Suretær Skrevet 8. desember 2006 #13 Skrevet 8. desember 2006 Hei, har hatt det samme selv denne gangen men tør ikke håpe for mye. Små knip (nesten ikke det engang) i siden og en litt sliten følelse i magen. ' Har IKM tirsdag, men har ingen og da mener jeg INGEN andre symptomer. Ikke engang litt kvalm.. dårlig gjort.. Uansett, masse lykke til og GOD HELG! Klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 8. desember 2006 å,det er jo ikke lenge til!! når skal du teste? jeg har ømme pupper,ellers ingen andre symptomer her heller...:-(
Suretær Skrevet 8. desember 2006 #15 Skrevet 8. desember 2006 Skal på julebord i morgen, så det er jo fristende å teste da men jeg vil prøve å vente til tirsdag.. Har og hatt litt ømme pupper, men kun på vorta så jeg vet ikke jeg.. Når skal du teste da?
Dr. Horrible Skrevet 8. desember 2006 #16 Skrevet 8. desember 2006 Eg ville berre fortelle at små knip/stikk i "damemagen" var det einaste symptomet eg hadde før IKM då eg var gravid med guten vår (ca ei veke før IKM begynte det). Eg trur ikkje det er vanleg å bli kvalm så tidleg heller, hos meg slo kvalmen ned som ei bombe i veke 6. No har eg for øvrig stikking/knip/strekk i magen igjen, men syklusen er heilt på jordet så eg får vente litt og sjå. Kjem til å teste om ei veke, på dag 30. Sist syklus var på 34 dagar, men eg *trur* eg hadde el på dag 12(?) denne gongen...
Suretær Skrevet 8. desember 2006 #17 Skrevet 8. desember 2006 Oj.....................!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå ble jeg selvfølgelig superoptimistisk!! Å, tenk om.. Det ville bar vært den fulkomne lykke!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #18 Skrevet 8. desember 2006 jeg tester nok ikke før noen dager over ikm. har brent av nok tester gjennom prøvetiden... men nå er det sikkert 4-5 mnd siden sist jeg testet. jeg håper sååååå det har klaffet nå. turbotrollet har jo en avtale med både storken og nissen for ikm uke 50-gjengen:-) blir litt spennende det her da...hehe
Dr. Horrible Skrevet 8. desember 2006 #19 Skrevet 8. desember 2006 Vi får krysse fingrar og bein for kvarandre då ;-p Blir ei spennande veke!
Suretær Skrevet 8. desember 2006 #20 Skrevet 8. desember 2006 Tror desverre tr er på vei her. Har skikkelige menssmerter nå. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!! Blir bar så lei meg..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #21 Skrevet 8. desember 2006 neida,ingen tanta på vei!!!! kommer til å bli mange august og september babyer neste år:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå