Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Målte håret til lillejenta igår. Det er lyseblondt og 8 cm langt!! Hun er forresten 4 mnd gammel. Noen som slår den? ;)

Skrevet

Artig, og litt uvanlig! Hun ser vel gamlere ut enn sine 4 mnd da? Tenker du er en stolt mamma til jenta med gullhåret :-)

Skrevet

hehe...stili! Min har mista nesten alt, hadde så masse fint mørkt hår ved fødselen!

Skrevet

Så gøy!! Min på 7.5 mnd er så og si skallet:D

Skrevet

Ja, det er artig! Hun ser litt eldre ut ja, får noen kommentarer på det. Hun er jo halvt svensk i tillegg. Svensk blondine, hehe...

Skrevet

Min gutt har både veldig tykt og veldgi langt hår, og nesten alle som ser ham kommenterer håret hans.

Jeg skal måle når han våkner! :-)

Skrevet

Hvor har du kjøpt det rosa baby-pannebåndet? Vil også ha.

Skrevet

Fikk det i dåpsgave så jeg vet faktisk ikke, dessverre!

Skrevet

Jeg syntes 8 cm hørtes langt ut, og trodde ikke vi skulle slå den, men det gjorde vi! Gutten min sitt hår er 9 cm!

Skrevet

Ja selvsagt!!!

Lillegutten min (7mnd) ble også født med mye hår. Han mistet håret bak og på sidene og så ut som en pønker med en lang hengende hanekam på toppen. Ganske komisk. Så han ble kortklipt da han var 5mnd.

Skrevet

Jeg har også klippet panneluggen hans, men resten får være der. Det er så fint fall i det. Han er 5 måneder og trenger ikke å se ut som en gutt enda, synes jeg. Han er jo bare en baby. Men snart blir det vel klipping. :-)

Skrevet

Jenta mi har også langt hår, har nettop klippet litt foran, håret ble for langt og hun klødde i øynene hele tiden. Håret er ca. 9 cm!

Her en bilder hennes www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/459943

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...