Gå til innhold

Er det lov å være lei nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... 4 dager til termin.

Annengangsfødende

Fødte tre uker før sist

Mens-termin i går

Har hatt 1-2 cm åpning i 5-6 uker og mensmuringer like lenge

Masse kynnere

Jormor og lege har hele tiden sagt at jeg kommer til å føde før termin og at nå er jeg klar...

HVORFOR SKJER DET IKKE NOE???

Sikkert ikke lov å klage før UL termin, men kan jo ikke hjelpe for at jeg hele tiden går og kjenner etter om det føles litt annerledes. Hver morgen jeg våkner blir jeg skuffet over at det ikke skjedde noe den natta heller. Er så ufattelig lei av at folk sier ;"har det ikke skjedd noe enda". "Nå sprekker du vel snart" Lurer på hva de skal si to uker på overtid.... Og veldig lei av å finne på noe hele tiden for å ikke bli lei...

Nå ble det mye klaging her, men alt i alt koker det jo ned til at jeg gleder meg sånn til å se den lille gutten min :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg veldig godt jeg. Du trodde jo ikke at du kom til å komme så langt :o)

Jeg kommer helt sikkert til å ende opp på samme måten. (Heldigvis er UL-termin 3 dager FØR mens-termin, med tanke på overtid) Jeg har hatt masse mensmurringer og åpnet livmorhals i 2 uker nå (er 36+5) Jordmoren trodde ikke jeg kom til å gå helt til termin, men du skal se, at det er akkurat det det blir til... hehe, disse knøttene våre er stae.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...