Elise29 Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Er det noen som vet når den skal være lukket og når den er åpen?? Min er lukket 6 dager etter antatt EL. Aner ikke om dette er normalt eller unormalt... Noen som vet??
scubagirl med scubababy Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 For å korte ned en laaaang historie, så er det sånn kort og greit: Åpen for å slippe inn sæd og slippe ut mensen... Så mellom TR og EL og EL og TR er den normalt lukket.. Så jeg synes det høres bra ut for din del... Sjekker du sekret også? Så kan du før EL oppdage skikkelig blankt el-slim. Og før TR vil du merke økt "klissete" utflod kombindert med åpen tapp.. Når du evt. er gravid, vil tappen være lukket frem til fødsel nærmer seg. Ønsker deg lykke til med prøvingen... Klem fra...
Elise29 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2006 Hehe....ja det var jo egentlig litt logisk når jeg tenker meg om, men visste liksom ikke helt hvor lenge før EL og hvor lenge før TR den eventuelt åpner seg... Er nå en stund igjen til ikm enda, så jeg får bare vente og se. Er ikke så veldig optimistisk (pga lite sex denne pp'en). Men men. Synes det er vanskelig å sjekke sekretet... Takk for svar scubagirl
attpåklatt!! Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Les på pernille.info!! Der står det mye om både tapp og sekret!!! Lykke til!!
Elise29 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2006 Takk for tipset "attpåklatt". Nå ble jeg MYE klokere )
scubagirl med scubababy Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har idag såvidt prøvd å berøre livmortappen min idag for å kjenne hvordan den er på meg ved graviditet.. Den var sleip litt sånn hard/myk uten å kunne definere liksom. Den var lukket som jeg husker å ha kjent mellom TR og EL. Og jeg hadde endel kremaktig sekret... Håper at legen "ser" at den er "plugget" igjen som den skal ved graviditet når jeg skal dit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå