Gå til innhold

i dag har jeg Mens-termin

Anbefalte innlegg

å det er INGEN tegn på at noe skjer....så kanskje UL-terminen stemmer allikevel?....

jeg føler meg i allefall kjempe klar til å føde.

men den følelsen varierer jo fra dag til dag..hehe....

så i morgen avleverer vi jentungen til svigermor,slik at jeg kan få "slappet" litt av noen dager.

så slipper vi også å stresse så mye hvis det skjer i helgen.

men kommer nok til å savne henne kjempe mye.....heldigvis så gleder jenta mi seg til å komme på juleferie hos sin bestemor.

ikke særlig morsomt å sitter hjemme med en "fødeklar og kjedelig" mor :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7388403-i-dag-har-jeg-mens-termin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet aldri hva dagen bringer! Du er jo andregangs og da kan det gå rimelig fort har jeg hørt:)

Jeg har mens-termin på mandag. Men i dag har jeg mens-smerter, hehe. Snedige greier. Håper småen finner veien ut i løpet av helga:)

ja... har hørt at det kan gå rimelig fort andre gang..så tiden får vise :)

jordmor sat at det var sjeldent at andregangsfødene hadde mere enn 10 minutters pressevéer.

så blir spennende å se om det stemmer.

Sende deg MASSE fødestøv **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Og krysse fingrene for at det skjer noe snart:)

Her skjer det heller ingenting...

Annonse

Skjer det noe over dammen?? :-) Her skjer det ikke noe... menstermin i dag jeg også!! Også jeg som er SÅ 1000000000000000 ganger sikker på at mensterminen er riktig!!! :-) hehe ingen antydning engang.

Har vært hos jm i dag, baby har det helt topp og det har jeg også........... vokser og gror. Hodet er ikke festet.... så det er jo ikke veldig rart at jeg kaster opp av halsbrannen for det er RIMELIG trangt inni her nå! :-) Jm foreslo samleie, jeg sa det hjelper ikke... :-) Men kan ikke gi oss så vi prøver videre!! :-)

Klem

og fødestøv til oss alle **********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...