Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt i magen tar all energien min!

Jeg sover godt om natta (når jeg sover), men dagene på jobb blir bare tyngre og tyngre. Er liksom lei av å jobbe fordi jeg er så sliten...

Har begynt å få litt hodepine (er det vanlig nå?er i uke 30 snart).

Ikke gøy å være sånn- det tærer jo nesten litt på humøret etterhvert siden jeg ikke orker noen ting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du!!

Kan si at jeg har det paa akkurat samme maate som deg.. Er saa utrolig sliten og trott for tiden.. Er i uke 31 og babyen tar all min energi foles det som. Sitter paa jobben hele dagen og slover og naar jeg endelig kommer hjem maa jeg bare sove et par timer. Saa ser jeg paa tv litt da det er det eneste jeg har energi til for jeg gaar og legger meg for aa sove igjen.. Har i tillegg begynt aa spy igjen nesten hver dag..Det tar virkelig paa humoret og jeg griner lett for den minste ting.. Mannen min maa jo bli passe lei etterhvert over at jeg er saa emosjonell og ligger ofte og griner i armene hans for vi sovner.. Kan ikke vente til denne babyen kommer ut saa jeg i alle fall slipper denne spyingen.. HAr mest lyst til aa sykemelde meg frem til fodselen, men er redd folk skal tro jeg er lat og doven.. Tenker at det er jo ikke saa lenge igjen og at jeg skal klare aa jobbe ut men det vet jeg ikke om jeg orker.. Vet ikke engang hvordan jeg skal komme meg gjennom denne dagen..

Huff dette er slitsomt ja..Har ingen raad til deg, ville bare si at jeg har det paa samme maate....

Skrevet

Du kan jo høre me legen din om sykemelding, førr ting blirjo ikke lettere jo lengre ut i sv.skapet du kommer...

Æ e i uke 35, å slit me migrene hver morgen nå, så både det og lillingen tapper meg for utrolig mye krefter, men æ e sykemeldt så da går d nu enda greit.... verre visst æ sku ha jobba...

Skrevet

På en måte så godt å høre at andre har det på samme måte. Jeg er også så utrolig følsom for tiden og kan begynne å gråte om noen bare sier bø til meg. Etter jobb er det bare hjem på sofaen- orker så vidt å gjøre litt husarbeid før jeg gleder meg til å legge meg igjen. En dag skal jo ikke være sånn!

Har tenkt på sykemlding men har bare noen uker igjen før vikariatet mitt er over. Føler jeg må klare det, så det ikke blir så sure på jobben..

Ser at du Anonym kaster opp- er det vanlig så langt ut i svangerskapet?hvorfor? Jeg står opp veldig tidlig om morgenen og er da veldig kvalm, men har ikke kastet opp enda.

Skrevet

Hei. Hadde jeg vært deg så hadde jeg dratt til legen. Blir jo ikke helt riktig at du kun skal gå på jobb og sove resten av dagen fordi du bllir så sliten av arbeidet, du må jo føle at du også lever og har et liv der du orker mer. Jeg syns du skal snakke med legen din, kanskje du kan begynne med en 50% prosent sykmelding det hjelper masse. Lykke til. Ble selv sykmeldt rundt uke 30 fordi jeg var så sliten.

Skrevet

Hei! Jeg hadde det også sånn rundt uke 30. Orket ingenting etter jobb, lå rett ut på sofaen hver kveld, ikke særlig gøy nei.. Det kan jo ha noe med at babyen vokser mye denne perioden. MEN, det gikk over, nå er jeg i uke 37 og har egentlig overraskende mye energi. Håper det blir bedre for din del også:)

Skrevet

Det er visst vanlig å kjenne seg sliten av å gå gravid. Iallefall sa legen min det til meg uten at jeg engang hadde sagt jeg var sliten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...