Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Sitter på jobb og surfer som vanlig litt på nettsiden her. Så på noen magebilder av ei her inne akkurat i det det gikk en mann forbi. Jeg la akkurat ned bildene, men han oppfatta som om jeg så på mer "snuskete ting" (han så det sikkert ikke skikkelig) Og han sa høyt til alle at jeg så på "fæle sider" på nettet. Det var ganske så pinlig!! Og jeg ble itillegg flau (noe som jeg ikke skulle blitt!) siden jeg bare så på babymager:) Waææhh! Jeg vil hjem!
selfangerkjerringa Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 for en frekking! men jeg må innrømme at jeg lo litt her jeg sitter hehe...
mams74 Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Gjør han flau tilbake og si "du synes vel ikke bilder av gravide mager er fæle eller snuskete?".
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 He he, sier mest om hva han pleier å surfe på Ikke bry deg om det du...har opplevd værre ting jeg. Har ei vennine som pleier å sende virkelig fæle bilder på mail, og når man glemmer seg og åpner på jobb er det ikke alltid festelig nei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå