♥@nette med prinsessene♥ Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har en datter på fire år og en på 4 mnd... Vi har bare to soverom hos oss, men da det ene er ganske stort har vi bestemt at jentene våre etterhvert kan dele rom. Ikke ideelt men må gjøre det sånn et par ¨år til vi får kjøpt oss et større sted og bo... I den forbindelse lurer jeg på når de kan begynne å dele rom ? Den lille er veldig " snill " og sover hele natten..... men er veldig usikker på når det er rett ???? Noen som har tips eller råd og som har gjort dette før......
Ta sats;-) Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Var i samme situasjon for noen år siden, og vi la begge barna på amme rom når den mindte var 6 mnd gammel! Det gikk utrolig fint, selv om den minste av og til våknet på nettene...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Hei har en jente på 4 år selv og en baby på 2 mnd. Mine barn deler soverom storesøster er stolt at ho får ha lillesøster på rommet. Babyen våkner for mat og da tar jeg med meg babyen ned og mater av og til mater jeg også på rommet. (Jeg ligger selv på jentenes rom på en sofa slik at pappaen får sovet ut) Og de anbefaler jo at babyer bør sove på samme rom som foreldra det 1 året. Mine barn kommer nok til å dele rom til de blir i skolealder siden det er et ganske stort rom (Setter bare opp vegg imellom)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå