Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 på kontroll på sykehuset igjen... og kjenner det kribler skikkelig i magen, akkurat som man skal for første gang liksom... Hva er det som skjer liksom...hehe:) Tenker at kanskje vi får vite noe mer om hvordan det ligger ann og om det er veldig lenge til fødsel... Håper alt fortsatt er bra med den lille... Skal ikke før 12.30 da, men ønsk meg lykke til a...hihi... Ellers så får dere ha en FLOTT dag...det er jo FREDDA...og det er snart julaften! :-D
selfangerkjerringa Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Hvorfor skal du til sykehuset? Det er ikke oppstått komplikasjoner nei? Selv skal jeg til jm på mandag, gleder meg Skal ha fødselssamtale i tillegg til rutinekontroll, det blir kjempekoselig siden jeg har verdens flotteste jordmor
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2006 Neida, ingen komplikasjoner eller noe. Nei, det lå et brev i posten her på onsdag at jeg skulle på svangerskapskontroll der bare. Har spurt om det sist jeg var der, for jeg var på ullevål til kontroll fordi jeg var bekymret for babyen etter alt det som skjedde med sambo og sånn, og jeg hadde jo vært mye stressa og var kjempe sliten... Men da sa hun at nei, da kunne jeg bare gå til vanlig jordmor... Men nå fikk jeg jo dette brevet da....da blir det jo UL og hele pakka... Sier ikke nei til det. Kan være i forbindelse med brevet legen min skrev til dem og da, ang igangsettelse på termin pga CT. At de vil sjekke at alt er sunt og bra og at vi skal snakke litt om det.. Sommerfugler ja !
selfangerkjerringa Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 så bra at du får god oppfølging Hadde samme avtale sist jeg også - igangsettelse på termin pga CT. Men heldigvis kom jenta av seg selv hun, tre dager før Lykke til!!!
guttemamman:) Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Lykke til da, så gøy med UL igjen, hihi......Jeg skal på UL neste mandag, gleder meg masse:o) Jepp det er jo fredda, hihi..............Og snart julaften ja, jeg og guttene mine teller ned hver dag:o) Kos deg på kontroll, og lykke til igjen... Helgeklem
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2006 Jo takk takk... Ja, det er kjempe morro med UL.... skjønner ikke at folk klarer seg med bare en jeg, i hele ni mnd... Det hadde bare ikke gått her altså.. Hadde blitt mental..... Har fader meg vært våken siden klokka fire i natt da...så merker jeg er veldig veldig klar for å dra dit snart...hahaha..
selfangerkjerringa Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Handler mest om penger her i gården Har ikke råd til privat ul, så vi tar det vi får av rutine-ul istedet. Kos deg!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2006 Ja, men det sier jo mer om min tålmodighet mener jeg...hehe... det at jeg ikke klarer meg med bare rutine UL mener jeg, hehehe:) Eier jo ikke det i det hele tatt... Selv om tiden egentlig har gått fort, så har den gått driiiit sakte..
selfangerkjerringa Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Rart egentlig, men jeg var mye mer utålmodig i sterten av 3.tri enn jeg er nå... tror jeg har innfunnet meg med at ungen kommer når den kommer, så jeg tar ting litt derfra På mandag har jeg nøyaktig 4 uker til termin... snodige greier, det er jo liksom bare et par uker siden jeg sosa inne på 2.tri!
fikk prins 11.01.07 Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 hei ka-ping...sånn føler jeg det også....er ikke så utålmodig vedr. det lenger...nå er det ikke lenge til vi har termin...du hadde 8.januar eller???? jeg har den 10.januar og tenker som så at det er snart jul og jeg gleder meg til å feire den sammen med familien her hjemme...siste julen sammen med bare datteren og det er jo litt rart det også da...jepp jepp.....ellers er jeg egntlig superdeppa idag...vet ikke hvorfor...bare et enormt behov for å bare gråte....hmmm...disse hormonene tar knekken på meg altså...
Ella&jeg Skrevet 8. desember 2006 #11 Skrevet 8. desember 2006 lykke til! så moro.. du har termin 1. har du ikke? og venter jente... jeg skriver ikke så ofte her - pleier å lese mer, men har hvert fall lagt merke til at vi har samme termin og venter på samme kjønn morsomt.. men hva er egentlig ct?
Mille-k Skrevet 8. desember 2006 #12 Skrevet 8. desember 2006 Lykke til Iselin, du er vel inne på kontroll nå. Jeg har fått flere ul'er pga prosjekt og var nå siste gang denne uken (termin 4 jan), men er ike så lett å se så mye, er jo så trangt der inne. Det er jammen ikke lenge igjen på oss nå :-)
ina:) Skrevet 8. desember 2006 #13 Skrevet 8. desember 2006 Ja nå koser du deg vel med å se på snuppa di på skjermen?? Lykke til, nå er det heldigvis ikke lenge igjen :=))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå