selfangerkjerringa Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Jeg vil si ja. MEN det trenger ikke være en babybjørn til 800kr! Ei romslig skulderveske du har i skapet gjør samma nytta Poenget er å ha ei veske som alltid er pakket med babyting - bleier, en ekstra smokk, et klesskift eller to, våtservietter (eller engangskluter), stelleunderlag (et tykt håndkle fungerer fint), gulpekluter om nødvendig, osv. Skal du noe sted, vet du hvor du har alt tilgjengelig. Det er også greit om veska kan henges på vogna, eller legges under (da bør den tåle fukt).
Vimsetrollet Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2006 Det var det jeg lurte på ja, om jeg bare kunne bruke ei vanlig veske... Tror jeg skal klare med med det. Har nemelig skapet fullt av vesker, så da sparer jeg noen kroner der. Synes jammen det er nok andre ting å bruke penger på!!
Angelas_Baby Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Ja, jeg hadde ikke klart meg uten stelleveske. Er jo endel man skal ha med til babyen da. Bleier, våtservietter, klesskift ++++. Jeg vil hvertfall ikke gå rundt med slike ting i vesken min! Og greit at du kan henge den på vognen også. Også er det sikkert greit for mannen din å slippe å ha lommene sine fulle av bleier og smokker! Sant som Ka-ping sier, du trenger ikke en stelleveske til 800kr, det er mye å velge mellom. Tips: På Jysk har dem rimelige allrighte stellevesker mener jeg!
chrika Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 noe å ha nødvendige-baby-saker i er veldig kjekt! som bleier,kluter+++ det som er nevnt over her... hadde ikke klart meg uten.MEN til forrige barnet mitt brukte jeg ei stor skolderveske som jeg hadde kjøpt på H&M.romslig,stor og billig! og den fungerte utmerket som stelleveske! var i utgangspunktet kjøpt til eget bruk lenge før gutten var tiltenkt...) så det må ikke være det dyreste...og "rette" merket!!
Januarjubel! Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Ser at de "ordentlige" stellevesken har sånn trykknapp-system som gjør at de kan festes på styret. Jeg tenkte å bruke en gammel veske som jeg syr på trykknapper selv, må jo gjøre samme nytten det! Synes ikke de dyre stelleveskene er så veldig fine heller jeg da, så da tar jeg heller en av de jeg har fra før.
selfangerkjerringa Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Trenger ikke trykk-knapp-system i det hele tatt Jeg hadde faktisk trykknapper på den brukte babybjørn-veska jeg hadde sist, men brukte det aldri...
Mille-k Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Man trenger ikke stelleveske, bare noe å ha alt "pikk-pakk" i, jeg hadde ikke stelleveske sist, men div andre vesker. Gikk greit det. Det dumme var at jeg byttet veske hele tiden og glemte da å flytte ting over.. Så denne gangen har jeg kjløpt en stelleveske (med matte oppi og masse rom), men som ikke ser ut som en stelleveske.. for jeg vil ikke ha det heller..
firebarns mor Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 det er veldig kjekt med stelleveske. min er kjøpt på happyland svinesund til 199.
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har kjøpt en billig i Sverige til 200,- Masse rom og stellematte, og såpass tøff at sambo ikke blir flau av å ha den med seg. Må jo tenke litt på pappaen og:)
En liiiten til. Skrevet 8. desember 2006 #11 Skrevet 8. desember 2006 Tror egentlig det er veldig individuelt hva man bruker.Jeg brukte sjelden/aldri stellevesken,men var derimor "avhengig" av vaskeservietter.Disse måtte jeg ha med overalt..Og jeg hadde tvillingerdvs dobbelt opp med alt,men stelleveske,nei.Klarer deg lenge med ei annen veske.
seff Skrevet 8. desember 2006 #12 Skrevet 8. desember 2006 Jeg ser for meg at det er kjekt å ha noe å samle baby-stashet i. Om det er en vanlig veske eller en stelleveske er sikkert en smakssak. Veska fulgte med vogna vår, så har ikke tenkt så mye på den...Men hadde den ikke gjort det, så hadde jeg ikke giddet å brukt masse masse penger på en "trendy" stelleveske..Er nok kjøpepress med div ting man bare MÅ ha. Har ca 150 vesker fra før, så en av dem hadde nok gjort jobben :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå