Gå til innhold

Uff jeg blir så frustrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er 1pp etter SA for meg og denne måneden har jeg ikke klart å identifisere eggløsning!! Jeg bruker LadyComp og hadde en temperaturstigning noen få dager etter forventet EL, men så sank den ned til basaltemp igjen og lyset har gått over i gult.

Jeg har ingen tro på at jeg er gravid, men samtidig har jeg murring i magen som jeg har hatt også de to første gangene jeg har vært gravid!

IKM er fra 11-16.desember...venter med irritasjon på TR!

Vet at dette er normalt etter SA men jeg var så innstilt på en skikkelig prøving denne måneden..*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har hatt en mens? Det har jeg også, og ja jeg har heller ikke kontroll på EL. Men vi har jobbet ganske godt denne månden så har det vært noen EL har jeg tro på at det kan ha gått! Etter min vanlige syklus skal jeg ha IKM i morgen, men er innstilt på at det kan ta lengre tid.

Jeg føler meg ustabil og frustrert. Skulle så gjerne ha kommet i gang igjen. Jeg har mye menssmerter. Mer enn tidligere graviditeter. Vet ikke hva det betyr.

Jeg håper ikke TR kommer hos noen av oss. Vi fortjener en gravidet nå!!

Skrevet

Ja jeg hadde en mens som kom ganske raskt (4-5 uker) etter SA. den var litt uvanlig, først 1 uke vanlig mens og deretter 1 uke spotting som jeg aldri har pleid å ha (bortsett fra med kobberspiral..)

Krysser fingre for deg (og meg!)

Skrevet

Takk.

Jeg hadde mens akkurat som deg. Spotting lenge etterpå.

I dag er jeg kuun fiksert på symptomer. Får nesten ikke gjort noe... Nå må jeg ta meg sammen.

Ha en god helg!

Skrevet

God helg til deg også.

Tenkte jeg *kanskje* skulle teste til uken men jeg bør vel vente å se, er mye bortkastede penger på gravitester dagen før TR kommer.

Skrevet

Det med mensmurring stemte nok det. Fikk TR nå, bare 25 dgr syklus denne gang! Så ha vi kanskje bomma på EL. Jaja, jeg prøver igjen med EL 23.des! :)

Skrevet

Det var brått. Og trist.

Det blir jo en hektisk jul...

Jeg håper du har hellet med deg neste pp. Så får jeg bare gå her i galskapen min og vente på fryd eller sorg (veldig kort mellom de to der).

Håper det går greit med deg.

Skrevet

Hei !

Kunne heller ikke lokalisere EL 1.pp etter MA / utskrapning, men nå i 2 pp e MA har jeg også en rar følelse.... Har IKM rundt deg... vi får vente sammen i spenning !!! ( Dette skulle ikke ha vært lov!!!! Det er seigpining, spør du meg )

Krysser fingre for oss jeg :-)

Skrevet

Uff, litt treig å svare... ser TR har dukket opp hos deg - lykke til neste gang !

Klem,

Skrevet

Takk for støtte fra begge to! :) Det går helt fint med meg altså, jeg har ikke prøvd SÅÅÅ lenge ennå at dette gjør meg deprimert.

Ble gravid i 2pp men det endte altså i SA. Og så vet jeg at jeg kan bli gravid og gjennomføre et svangerskap, for datteren min nærmer seg snart 2 år og hun ble til på "sikre dager".

Lykke til videre i måneden, jeg krysser fingre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...