Gå til innhold

Lenge siden du bare knakk sammen...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke lenge siden for min del faktisk..

På morgenkvisten, jeg slo opp øynene og der kom tårene nesten med en gang.

Hører med til historien at jeg er nesten helt alene om alt. Baby, hus, innkjøp, klesvask, husvask osv..- pappaen jobber mye akkurat i denne perioden før jul.. og ingen besteforeldre i mils omkrets.

Jr. tar all energi jeg eier og har, så derfor skal det d så lite til å bare knekke sammen i gråt i ny og ne..litt godt er det også- å bare få d ut- selv om man føler seg utrøstelig.

Det er også vanskelig å tenke over hvor utrolig heldig jeg er som har fått denne herlige babyen, som er så god og snill og er bare til å spise opp- når denne down perioden kommer over meg.

Men, etter en stund- når jeg har samlet meg litt ser jeg lyst på livet igjen:) Åhhh!! tøft å være småbarnsmor altså!!

Skrevet

Husker ikke når det var, men ikke så veldig lenge siden. Men det er ikke pga jeg er småbarnsmor, men sambo er fra utlandet og jeg får det for meg at han lengter tilbake. Og jeg kan ikke tenke meg og flytte tilbake til hans land. Jeg vet han ikke egentlig ville flytte til Norge med meg, men han "måtte" pga at jeg grein (var gravid) og hadde hjemlengsel....Det er fælt når de downperiodene kommer. Jeg spør han av og til om han vil flytte tilbake, og han vet ikke. JEG VET. Det er fælt for familien hans som har barnebarnet sitt så langt borte....

Men som regel går det fint. Håper bare på det beste.

Skrevet

Hadde et mini-breakdown i natt faktisk.

Gutten min har i de siste dagene våknet i 01-02 tiden og holdt det gående 2-3 timer. Er så sliten for tiden. Han er også oppe igjen kl. 07.30. I dag skal jeg på julebord så det kan jo bli gøy å se hvordan det går : )

Er også mye alene med junior. Sambo jobber så mye (fra 06/07 til mellom 18,30 og 22).

Er kjempe deilig å få ut litt i ny og ne : )

Nå skal jeg legge meg litt nedpå for nå sover småen, håper bare jeg får hvilt øya litt før han våkner igjen.

Skrevet

Her er det en eneste stor down periode hele veien om dagen.

Er så utslitt at jeg nesten ikke klarer å stå oppreist.

Men så ser jeg på ungene leke og smiler, så husker jeg hvorfor jeg fikk barn.

Men ja det er absolutt tøft ja, føler sammenbruddene kommer på løpende bånd i perioder:(

Klem til deg, stå på, du er flink

Skrevet

Mangel på søvn og overskudd er verste tortur. Da kommer små-knekkene på løpende bånd.

For øyeblikket føler jeg at småbarnslivet er bra, takket være to (endelig) friske barn og en fantastisk mann med et fantastisk godt sovehjerte. Han tar en del av nattevåket, mens jeg ligger på gjesterommet.

Hold ut. Det kommer snart gode tider der du kan nyte den lille til fulle :o)

Skrevet

Så heldig du er!

Jeg gjør alt hjemme, og hvis det bare er en liten antydning til nedtur er ikke tårene langt unna nei.

Ble fjernhealet av en healer som tanta mi kjenner, og hun sa at jeg var veldig sliten...

Skrevet

Fikk meg en liten knekk i går... Er mye alene med to små (en på 15 mnd og en på ti uker) fordi pappaen jobber to uker på/to av. Har slitt med mye smerter etter en hard fødsel, og måtte i går inn på KK fordi de ville sjekke om de måtte skjære meg opp og sy meg på nytt.. Da knakk jeg! Heldigvis ser det ut til at jeg skal slippe det, og hvis de må klippe på nytt, så blir det bare litt utvendig... Og oppi det hele er jeg midt i en rettsak, som jeg kvir meg veldig til. Og når ikke det var gale nok, så fikk jeg i tillegg mensen i går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...