lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Hei igjen. Har savnet dere masse jenter! Hvordan har det gått med dere? Noen som har fått seg en liten spire mens jeg har vært borte? Men må innrømme at det harg jort godt med en liten pause herfra. Har fått roet ned helt og slappet mye av. Vi har fått snakket masse ut etter den siste sa, og samb har vært helt utrolig og støttende. Nå er livet tilbake på normalen og vi ser fremover igjen Har vært hos legen igjen også, og han har jobbet litt for vår del kan man si. Vi har fått beskjed om å kjøre på igjen denne mnd, og hvis jeg skulle blitt gravid igjen har han fått ordnet så jeg får et lite stikk med hormoner i baken. Han mente og håpet virkelig at det nå skal være nok til at vi klarer å beholde Så, nå er jeg på dag 9 i syklusen. Har hatt helt jevn og fin temperatur hele veien til nå. Blir lettere å se etter el he he (den burde komme rundt 12 des) og jeg har IKM igjen på julaften!! he he. Tror dere jeg skal teste da?? jaaaa! Vel, jeg er iallefall tilbake. he he Skikkelig deilig egentlig! Også må jeg takke masse for alt det flotte dere skrev på siste sa tråden min!! Leste igjennom det i sta, og satt med tårer i øynene hele tiden. Dere er en kjempegjeng!!! Kjempemegaklem fra
attpåklatt!! Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Åååå, hoppe og danse!! Såååå glad for at du er tilbake!!! Velkommen skal du være!! kosemoseoverdose til deg!! Så godt å høre at du er ved godt mot og ser fremover, og at du får hjelp!! Gleder meg veldig å høre at du har en god sambo!!! Det betyr mye i slike situasjoner at dere er der for hverandre!!!! Dag 9 allerede.. spennende da!! Ikm på julaften må jo være bra!! Eg skal teste den 21 tenkte eg... håper på det beste!!!!!!!! Nå ble eg glad altså... Har savnet deg!! Tenkte på å rope, men regnet med du kom tilbake når du var klar!! Klemklem!!!!
scubagirl med scubababy Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Så godt å høre at dere er igang igjen og at dere er positive som aldri før... Vet ikke om du har fått med deg dette, men endelig ble det klaff for oss også.. Så vi venter oss en liten i midten av august neste år... God klem til deg fra...
☆Lille my* Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Velkommen tilbake! Og masse lykke til framover
*Bea* & bitteliten Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Velkommen tilbake Vil bare si at jeg beundrer deg for at du klarer å være så positiv! Denne gangen skal du få det til!!!!! Jeg har også IKM på julaften, så da får vi krysse fingerne for at vi får fine julegaver i år
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Hei Lioevr! Vi har savnet deg kjempemasse og! Kjempeflott å høre at du er ved godt mot og i gang igjen, du er ei superdame altså Ønsker deg masse masse lykke til!!! Klem klem:)
melkekua™ Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 Hei vennen ) Godt å se deg her inne igjen, selv om det er under triste omstendigheter! Jeg har også ikm på julaften, har el idag el imorgen, begynte å kjenne elsmerter igår. Så dette blir spennende! Håper at det vil sitte en spire for deg igjen! Og at det lille stikket med hormoner i baken vil gjøre susen ;o) Stor klem til deg.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2006 Å, attpåklatt du vet å gjøre dagen lysere glise Vært litt mye i det siste, så har ikke hatt tid til å droppe inn og si hei. Skal løpe igjen nå. Gjett hvem som tar meg med ut på en romantisk aften? he he *Lage spire i fylla* ha ha Ha en kjempeflott helg, så snakkes vi til uka kosemoseoverdose
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2006 Å, så sinnsykt spennende at vi er 3 stk nå med IKM på julaften Teste sammen på julemorgen da eller? hadde vært knall å få klaff altså. Må løpe, skal ut en tur. men må bare si: GRATULERER MED SCUBABABY SCUBAGIRL!!!!!! det var sinnsykt gode nyheter vi snakkes til uka. kjempeklem til dere alle
attpåklatt!! Skrevet 10. desember 2006 #10 Skrevet 10. desember 2006 Hei på du!! Har du vært ute og fått kosa deg nå?? Godt å høre at du prøver å leve "normalt" igjen!! Satser på at en positiv test på selve julaften er noe for deg, og at de spiren sitter!! Da skal eg ihvertfall aldri slutte å tro på nissen.... hehe!! klem til deg, vennen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå