Gå til innhold

Regner dere med å gå overtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 18 dager igjen nå, og skulle gjerne likt å vite hvilken dag jeg kommer til å føde på. Hehe..! Er ikke utolmodig enda, har hele tiden innstilt meg på å gå litt over, men samtidig skulle jeg ønske det hele var overstått snart. Går hele tiden rundt å tenker: enn om vannet går nå??!! Jeg har hvertfall ikke lyst til å føde i jula. Enten kan ungen komme før eller over nyttår! Helst før, så slipper jeg å gå å være nervøs hele jula. Gruer meg sånn til dette ukjente, når kommer jeg til å skjønne at noe er i gang, når skal jeg ringe jordmor, skal vi kjøre sjøl eller blir det ambulanse (har 2,5 timer til sykehus). Væææææ.. Gleder meg til jeg er på St Olavs og bare kan la ting gå som det går...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, jeg må innrømme at jeg er litt optimistisk og tror ikke det blir overtid (selv om jeg mentalt prøver å forberede meg på det).

Har 25 dager igjen nå. Grunnen til at jeg ikke tror på overtid, er at livmorhalsen er åpen (har det i litt over to uker), jeg har veldig mye menskramper, og hodet er festet (og har nok vært det en stund).

Har legetime 18.desember og jordmor 28.desember, men jeg håper ikke jeg får sjansen til å komme meg dit. (jada, det er vel optimistisk, men en må jo kunne håpe)

Ellers er det ingen krise for meg om jeg skulle gå over, bekkenet er sånn halvveis på stell og jeg føler meg ikke SÅ sliten... enda

Skrevet

Jeg tror jeg kommer til å gå over termin ja. Er så uheldige at vi har termin på juleaften. Moren min med familien kommer fra Sverige for å feire jul med oss (siden vi ikke kan dra så langt) og de drar tilbake den 27.12. Faren min og hele familien hans reiser til USA for å feire julen der og blir borte en stund.

Så.... Med flaksen min så kommer jeg garantert til å føde den 28 eller noe, slik at jeg hverken kan få besøk av moren min m/fam eller pappa m/fam. Og de får heller ikke sett barnebarnet sitt som nyfødt :(

Skrevet

Jeg har termin 8.jan, men har en følelse av at jeg ikke kommer til å gå over tida. Kan jo ha noe å gjøre med at både jordmor og lege sier jeg egentlig skulle hatt termin rundt nyttårshelga... jeg prøver likevel å innstille meg på termindato, så skuffelsen ikke blir så stor hvis det BLIR overtid :) 2-åringen min fikk jeg forrsten tre dager før termin.

Skrevet

Jeg er i dag på 7ende dagen overtid og hadde aldri tenkt at jeg skulle gå så mye over. Jeg trodde jeg var innstilt på overtid, men så lenge som dette var jeg ikke innstilt på. Nå er alt bare kjipt og kroppen min bare lurer meg gang på gang. Håper dere alle med termin i nær fremtid ikke må gå noe særlig over - det er helt pyton!

Skrevet

Jeg er instilt på å gå i hvertfall 2 uker over termin....termin er jo en +/- 2 ukers dato, og vil ikke skuffe meg selv med å tro at jeg faktisk føder før termin eller på dato :)

Skrevet

hei jeg regner med å gå på overtid. Både mamma og søsteren min gikk over med sin første, jeg venter en jente og det gjorde de også. Har ikke hatt noen problemer heller så jeg tror det blir begynnelsen av januar på meg.

Skrevet

jeg regner med å gå overtid - men håper ikke det blir så mye mer enn en uke *krysse fingra*.. jeg har termin 1/1, og sambo's foreldre kommer på besøk en uke fra den 14.. og da kommer de helt fra australia, så det hadde jo vært veldig kjedelig om jeg fortsatt var på sykehuset da!! håper jo at de kan få mest mulig tid med oss og vesla! *håpe*

Skrevet

termin 30.12, og har innstilt meg på at den kommer på nyåret.. men om hun skulle komme før termin så skal jeg IKKE si noe på det heller.. hehe

Skrevet

Mange overtidsdamer her altså ;) Håper hvertfall ikke jeg går 14 dager over, for da kommer h*n ikke før 9. januar og det er lenge til DET. Søstra mi håper selvfølgelig å få se tanteungen sin før hun reiser hjem etter jul (vi feirer fortsatt jul hos mamma).

Skrevet

Har menstermin den 25 januar,og UL termin den 17,så regner i alle fall med å gå til den 25,og sikkert over det også.... :P

Skrevet

Jeg har i grunnen ingen spesielle tanker om jeg skal føde før eller etter termin. Har gått over termindato begge gangene før, så for meg kjennes det litt uvirkelig om jeg skulle føde før termin denne gangen. Blir litt hipp som happ, tror jeg. Bare jeg ikke føder så alt for mye før med de risikoer det innebærer, så kan det være det samme, tror jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...