Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle dere som har vært på 3D UL, ser en lettere kjønnet der ?? OG når tar en det, jeg har litt lyst å se om jeg får time til det, men aner ikke helt når jeg bør gjøre det og om det virkelig er verdt det. Har vært på vanlig UL da, det var spennende det syns jeg da..Er nå i uke 21.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har ikke vært på 3d selv, men vet de sier at det er lettere å se kjønn der... og man ser mest hvis man tar rundt uke 30 tror jeg.. men er ikke helt sikker da.... bare det jeg mener jeg har hørt... eller lest.. hehe :)

Skrevet

ifølge jordmor ser de det like enkelt på vanlig ul. var for noen dager siden, første dag i uke 24 på vanlig, jeg så hele ansiktet nesten helt klart, og fikk bekreftet en gang til at det var en liten jente.

Skrevet

Ja jeg har liksom hørt begge deler ang hvor lett en ser kjønn. Jeg har fått beskjed om jente... og siden noen sier de lettere kan ta feil da enn om de sier gutt ble jeg litt usikker.. Legen min har også UL , men sånn liten skjerm, men han mente på mandag at det var en jente, men ville ikke si noe sikkert. Tror vi får tro på at det er jente jeg og unngå å gå til innkjøp av for mye jentete ting hehe Hun som tok UL på Haukeland sa at det var jente ut fra hennes erfaring, og vi såg hun liksom under baken, som om når en sitter ? See? Så vil jo da tro at om det var gutt hadde vi sett det tydelig da...??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...