Gå til innhold

Soving på magen....?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Tinkelpinkel!

Jeg er også av de som elsker å sove på magen og jeg husker fra mitt forrige svangerskap at jeg merket det når det ikke lenger gikk....Jeg vet ikke om det er satt noen uke på når man skal slutte med det, men min erfaring er ihvertfall at det er etterhvert ubehagelig å ligge på magen og da er det automatisk at man legger seg på siden eller ryggen(ryggen funka ikke for meg etter uke 26 sist gang...)

Hjalp kanskje ikke så mye men...Føles det ubehagelig så ikke gjør det.

Hei,

Jeg er 8 og 1 idag, og har slitt med å sove på magen i mange uker alt. Årsaken er at jeg er øm i puppene og det føles rett og slett ikke behagelig å ligge på magen lenger. Dessverre for meg :=)

Det er nok ikke noe fasit på når man burde slutte å sove på magen, men så lenge det ikek gjør vondt når du sove på magen, ville jeg anta at det ikke er noe problem.

Ha en fin dag videre :=)

Du kan si jeg sliter med samme problemet, for jeg får IKKE sove annet enn på magen.

Jeg har prøvd så mange ganger med å ligge på ryggen eller siden for å sove, men det ender alltid med at jeg snur meg over på magen for å sove.

Så for meg blir det veldig spennende å se. foreløpig er det helt ok, jeg er 9+2 og kjenner ingenting til magen ennå. kjenner jo at den er hardere, men den har ikke vokst noe særlig.

Foreløpig så har jeg gått ned 2 kg jeg da.

Men det snur nok vil jeg tro...

Annonse

jeg klarer ikke å sove på magen.. er kun 7+3 på veg... er veldig oppblåst og kvalm så det trykker sånn... så det har blitt litt lite søvn på meg i det siste... lærer meg til å sove på ryggen/siden.. slik at jeg forhåpentlig får sove litt bedre når magen blir større :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...