Gå til innhold

Twilightstråd fredag :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da snek jeg meg jammen til å starte tråd i dag også...har vært våken siden 05.30 - begynner å kjede meg litt nå! Det er så mørkt og stille ute, skulle nesten ikke tro andre er våkne, men bor i et ganske stille område, så merker vel bare ikke at andre faktisk er dratt på jobb :o)

Må forresten fortelle at Sponge var på TV i går, og deretter i lokalavisa i dag! Så med ka-pings hovedoppslag i lokalavisa, har vi jo fått flere kjendistwilightere. Hva skal vi andre finne på tro?

Skal legge meg litt på sofaen og se God Morgen Norge, strikke litt på julegaven til svigerfar (har enda et lite håp om at den skal bli ferdig til jul).

Hvordan er formen på twilighterne i dag da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oojoj - hvorfor figurerte vår alles kjære svamå i den lokale presse/media?

Jeg må si jeg er imponert over stinemor som strikker gave til svigerfar...

Selv fikk jeg forøvrig epost av svigermor OG svigerinna mi igår, holdt på å le meg ihjel da jeg skulle lese dem høyt til gubben... de er så søte :) svigermor er verst, hun bruker ikke stor bokstav, bortsett fra at enkelt ord plutselig kommer med store bokstaver, hun begynner plutselig på ny setning uten verken tegn eller stor forbokstav... så det er litt av en jobb å tolke de mailene! Men koselig er det :)

Formen er vel så som så. Kom meg ikke inn til sentrum for å få gjort ærendene mine i går pga kvalmen. har vært vken store deler av natta pga kvalmen også. I tillegg har jeg skikkelig vondt i ryggen, og en sånn diffus mageknip. Men jeg har hatt så mye kynnere og slikt i det siste at jeg er sannelig ikke sikker på om magesmertene betyr rier, kynnere, sparking, magersjau, mensen, tarmslyng eller innvollsorm... har liksom bare vondt i magen...

Neida, ingen grunn til panikk - ka-ping har ikke mistet evnen til å klage nei! Woho!

Skrevet

Gjør bare jobben min - i to uker til...

Lurer forresten på om våre svigermødre har gått på samme datakurs, svigers mailer pleier å avsluttes med OG NÅ SKRIVER DEN BARE STORE BOKSTAVER IGJEN SÅ JEG MÅ SKRU AV. Har prøvd å forklare caps lock-tastens mysterier, men nei, da...

Ille å høre at formen er såpass dårlig på deg, ka-ping, ikke bra. Kan man foreslå dag i stresslessen _helt_ uten husarbeidsambisjoner????

Stinemor: Tusen takk for oppdateringer, her jeg sitter på bøljan blå:)

Skrevet

Svigers kan være skikkelig søte :) Men jeg ble litt fortvilt over mailen fra svigerinna mi... hun sa det var dumt vi ikke kom innom på besøk den helga vi var i Trondheim, de hadde gledet seg sånn til å se datteren vår og magen, men hun skjønte jo at det var slitsomt å dra på besøk av og til... det betyr at de overhodet ikke har skjønt alvoret i situasjonen - jeg var jo på føden for sjekk og fikk påvist modningskynnere med STRENG beskjed om å komme meg hjem og legge meg? "så dumt at du ikke orket å komme" liksom... de kan jo for f"#¤%& komme HIT på besøk også, eller hva? Ifølge kartet er det faktisk like langt fra B til A som det er fra A til B...

puh - der steig blodtrykket gitt... *roe seg ned*...

Sponge: jeg MÅ ut og kjøre en liten tur idag, skal til sentrum for å gjøre unna de ærendene jeg ikke fikk gjort igår. Men bortsett fra det skal jeg bare hente jenta i barnehagen, kjøre til mormor for å bake julebakst sammen (dvs hun har laga deigene, jeg og lilletrollet skal bake ut og mormor steike), og bli servert pizza etterpå :)

Skrevet

OK, da - det høres jo i grunn hyggelig ut. Ha en strålende dag, alle sammen!

Skrevet

Uffda ka-ping, høres ut som du gjør lurt i å ta det veldig med ro i dag og i helga! Håper formen blir bedre snart! Er jo ganske flink til å klage selv, så vet hvordan det der er :o) Men det er vel nå vi skal plages litt? Er jo bare snakk om dager/uker før knøttene våre kommer! Kynnerne plager meg også, bodde i dusjen og over "sofakanten" en hel ettermiddag og natt...men så ga det seg, ingen rier på denne kroppen nei! Et snev av bekkenløsning kom jo for noen dager siden, og i dag våknet jeg jammen med pølsefingre! Har visst en kropp som er lei av å være gravid :o)

Håper turen på bølgene blå går fint Sponge! Du er jammen flink som jobber så hardt nå, både så kort til jul og så kort til termin!

Nå blir det skiskyting, espresso og enda litt mer strikking :o)

Skrevet

Hei Ka-ping....jeg kjenner meg så veldig igjen i den formen du beskriver du er i om dagen...er små kvalm og uvel hele tiden, sover dårlig om natten...bekkenløsningen tar knekken på meg og jeg har så sterke kynnere om dagen at jeg syntes det er skummelt....hadde ikke så sterke kynnere på slutten med førstemann så jeg blir vel litt bekymret når det skjer...fikk en inne på badet i stad og måtte virkelig hive etter pusten...offameg..godt jeg skal til kontroll til uken igjen.

Og som om ikke det er nok er jeg hyperdeppa idag...har grini i hele dag...vet liksom ikke hvorfor bare et enormt behov for å grine liksom...kjenner flere igjen akkurat det der eller???

er jo ikke bra å gå rundt å være deppa nå når man har så mye å glede seg til.

Er vel kanskje det at jeg er rimelig sliten om dagen som gjør det da...samboer har jobbet overtid i to dager nå...har levert og hentet datteren i barnehagen...leggerutiner..middag..alt ...husarbeid...offameg..litt ensom og alene om dagen...godt jeg har en blid og god jente jeg kan kose meg med i mellomtidas da...jeg driver med kunst og vi har en felles hobby med å male sammen..hehe...noe kos iallefall...

jaja.....dette bel et lite syteinnlegg...sorry..men buhu...

klemmer fra meg =0)

Skrevet

Hei jenter.

Skiskyting i dag, ja! Takk for tipset! Det er ganske spennende, synes nå jeg. Idag har jeg vært og handlet inn nøytral vaskemiddel og satt på den første maskina med babytøy. Synes det er litt skummelt, jeg. Ta av merkelappene på klærne og sånn... Har vært sånn hele veien, synes egentlig at det er kjempeskummelt å kjøpe inn utstyr til babyen. Lider nok fremdeles av en liten "tenk hvis det ikke går bra"-tanke... Men det må jo gjøres før ungen kommer uansett. Men det er jo koselig også, da. Å gjøre ting klart til babyen!

Ellers er formen her ganske bra, selv om ting begynner å bli slitsomt. Kynnerene er der, men har heldigvis (foreøpig) unngått både bekkenløsning og kvalmen (på slutten, altså, var temmelig kvalm i begynnelsen...). Ha en fin dag alle sammen!

Skrevet

jeg har ikke vasket noe av det babytøyet jeg har kjøpt inn enda jeg heller...mye av det er som du sier..jeg lver også med den tanken innimellom...tenk om...men vi må jo uansett ha det klart til minsten kommer da...hihi..offameg..ikke greit det der..

ha en fin dag alle sammen...ikke minst god helg...denne helgen har jeg såååå masse jeg må gjøre,,,bake pepperkakehus imorgen da sammen med datteren min...plus ut å handle resten av julegavene jeg mangler...søndag får vi besøk og i tilegg skal vi på julemesse på bondegården her borte...koselig ting som skal gjøres heldigvis..hihi

God helg da dere...

klemmer fra meg

Skrevet

Akkurat det syns jeg er så fint med tida vi venter barn på... vi rekker jo ikke å bli utålmodige, med så mye flott som skjer framover :) Leie blir vi nok av tilstanden vår, men det er jo så mye fint som foregår hele tida - advent, juleforberedelser, levende lys, julegrantenning, lucia i barnehagen osv ... tida flyr! Jeg har forøvrig valgt å overse disse mens-lignende kjenslorna (ryggvondt, mageknip og kvalme) og har herved bestemt meg for at lilleknøttet i magen ikke får komme ut før ETTER 25.desember, uansett hva jm sier! Så det så :)

Skrevet

Da er strikkingen overstått, og den er kastet i maskinen (den toves altså)...nå er det bare det kjedelige igjen: brodering - får finne inspirasjon og tiltak i helgen :o)

Min kjære har akkurat dratt på jobb, jobbhelg igjen! Denne helga er ihvertfall bedre enn sist jobbhelg, for nå jobber han dagtid lørdag og søndag istedenfor kveldene - er litt koselig å kunne være i lag på kveldene i helga. Nå skal jeg ta med meg boka mi og legge meg i badekaret :o)

Ha ei riktig fin helg jenter :o)

Skrevet

Da har jeg endelig kobla meg på nett idag også...nesten så abstinensen tok meg, gitt... Kjørte til Værnes og henta gubben kl. 12, var innom Sparkjøp på tur og fikk kjøpt litt flanellskluter, gaskluter osv... Foreldresamtale i barnehagen rakk jeg også. Pepperkaker fikk guttungen bakt sammen med pappan sin før sengetid idag, det var en som var bra stolt og lykkelig må jeg si...

Formen fortsatt bra her, bortsett fra den hel.... halsbrannen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...