nissepia Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Lurer på hvor gammel babyen deres var da den " flyttet" på eget rom? Evt. når har dere tenkt å flytte han/ henne? Jeg begynner å bli rimelig utmatta av skikkelige våkenetter, og vurderer å flytte lillepia på eget rom. Virker som hun blir forstyrret av oss, tror hun sover veldig lett. Hun er bare 6,5 mnd. Hadde tenkt å vente til hun ble ett år, har lest en plass at det er det beste med tanke på krybbedød.... Håper på noen svar fra dere:)
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 hei hei! lillegutt her er 3,5 mnd nå, og vi vurderer å snart legge han inn på sitt eget rom. han sover hele natta da, skal bare ha litt melk kl 6. før han sover videre til 9 ca.. rommet hans ligger rett ved siden av våres, og med babycall og åpen dør hører vi han hvis det skulle være noe. tror ikke det er noen større risiko for krybbedød ved at de ligger på eget rom. jeg tror ikke jeg hadde hørt det noe mer om han lå på vårt rom
snurrepipperi og go'ungen Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Vegard har ligget på eige rom frå dag ein, han. Rommet hans ligg vegg i vegg med vårt og så har vi dørene åpne. Har fungert fint for oss. ;o)
mia:) Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Nias har sovet på eget rom siden vi flyttet inn i ny leilighet, da var han ca 1. mnd. har jo rom vegg i vegg, og dørene åpne, har gått kjempe bra! eneste "problemet" er at når vi har besøk og han skal sove inne med oss, blir han kjempe urolig, han tåler ikke å sove med andre i det hele tatt..bare våkner og vil tulle å leke.. men men.. det er jo ikke noe som nødvendigvis skjer med alle !
nissepia Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2006 Takk for svar. Tror det blir eget rom fra nå av. Rommet er rett ved siden av vårt. Blir bare litt uvant... Pappaen skal ligge der sammen med henne i natt, så skal jeg få sove. Det skal bli FANTASTISK med litt sammenhengende søvn! Har gått bra helt siden fødselen, men nå kjenner jeg at batteriene begynner å bli tomme. Men, men, sånn er det med baby:) Hun sitter her sammen med meg og er veldig fornøyd:)
-Hathli- Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Vi la gutten vår på eget rom når han var ca 4-5 mnd.
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Begge mine flyttet på eget rom da de var 3mnd. Fungerte kjempefint. Jeg har hatt en seng inne på baby-rommet, som jeg har brukt til nattamming.
Luni og go'gutten =) Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Hei ) Vi hadde tenkt å flytte han inn på eget rom ved 3-4 mnd alder, men siden vi har blitt enige om å bygge på huset så går det ikke allikevel.. Der som barnerommet er i dag skal vi rive vegger, så jeg gidder ikke pusse det opp for at han skal bruke det i 3 mnd.. Skal vi legge han på eget rom da, så må han ligge alene i 2. etasje, og det er uaktuelt! Så han blir nok nærmere året før han får eget rom, ikke helt etter planen men men..
Ta sats;-) Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Slik har vi også gjort det denne gangen, og det har fungert utrolig bra. Var litt skeptisk før hun ble født, men både vi og snuppa sover bedre av det mener jeg!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå