Gå til innhold

skriver her, vill vere anonym


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

viss en omtrent har vert i sjokk, kan mensen bli utsatt da?

viss en gravid kommer i nesten sjokk, er det farlig for barnet?

kommer en lettere i sjokk når en er gravid?

eller får angst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Vet ikke sikkert, men kan tenke meg at det å oppleve noe så traumatisk som utløser et sjokk, kan påvirke syklusen. Vet ikke noe om de andre spr. dine dessverre, men tror ikke det påvirker barnet nevneverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bra for barnet dersom man skvetter veldig så vil anta at et sjokk ikke er så veldig sunt heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper ikke det er farlig da, skal snart te legen for å sjekke om eg eer grav, bør eg da nevne at eg nesten hadde sjokk, er ikke sikker på om det var sjokk, hyperventilerte til eg nesten besvimte, og var helt nummen i hele kroppen etterpå, sånn at eg nesten ikke kunne gå.

var egentlig bare en vanlig ting som utløste det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

 

Sist gang jeg var gravid, var halvveis, gikk jeg til legen for jeg hadde vondt i magen. Da jeg ble fortalt at jeg hadde fire centimeter åpning, fikk jeg sjokk, og da gikk vannet.. Det hadde sikkert gått uansett, men var akkurat som det gikk akkurat da jeg fikk sjokk, at det ble utløst av det..

 

Men sånn til vanlig tror jeg ikke det er så skadelig, men er vel ikke det sunneste heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt et panikkangst anfall. Det i seg selv er vel ikke nok til at mensen uteblir. Men llangvarig stress eller ytre påvirkning over tid kan gjøre mensen ustabil og er vel ikke helt heldig for barnet hvis man er gravid. Så hvis mensen uteblir så er det nok en sjans for at du er gravid, og bør ta en graviditetstest. Hvis det er første gang du opplever et angstanfall bør du og prate med legen din om det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det er første gang eg har opplevd det, har da hatt sympomer på graviditet et par uker nå, eg har ikke vert plaga med angst før, og er kke noe spesielt engstelig av meg, men så skjedde det noe, og eg fikk helt panikk. har vert litt emosjonell etter at eg fiikk mistanke om graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...