Gå til innhold

Juni: De magiske små øyeblikkene...


vårspiren

Anbefalte innlegg

Har dere hatt noen slike? Jeg har akkurat ammet jenta mi, og da kom det bare over meg. Den ubeskrivelige lykkerusen. Hun lå der ved puppen min og drakk i halvmørket. Så plutselig åpner hun øynene og ser opp på meg mens hun kikker meg dypt inn i øynene og smiler. Eterpå lukket hun øynene sine igjen og sov videre... Det høres så klisjé ut, men det å ha blitt mamma er bare det beste som har hent meg. Sånne øyeblikk som det gir meg tårer i øyekroken, og jeg tenkte for meg selv at denne stunden vil jeg aldri glemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke at det finnes klisjeer på beskrivelsen av det å være mamma og pappa!

Jeg har også mange sånne magiske øyeblikk. Noen av dem kommer når jeg er alene med gutten, mens noen kommer når jeg betrakter pappaen og storesøstrera sammen med ham. Når de ser så glade ut alle tre... DET er magisk, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har beskrevet et slik øyeblikk i en tidligere tråd, og slik har vi det alle tror jeg:)

Måtte smile når jeg leste innlegget ditt.. dere hadde det skikkelig koselig forstår jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...