Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Hvor går grensa for når man gir eller ikke gir paracet. HS sa til meg at ved feber fra 39,0 skal gis parasett. Men jeg er usikker, noen ganger ved 39,0 er min 12 mnd gamle datter i fin form, andre ganger sløv. Gir dere ALTID paracet ved feber om kvelden? Setter dere på vekkeklokke om natta for å gå inn og skjekke når barnet har feber? Uansett, eller bare nr det er veldig sykt.? Gjør dere det ved feks 38,2 i feber, eller over 39,0 eller......? Førstereismamma og blir litt usikker. Mitt barn er 12 måneder.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Hei Jeg gir paracet til datteren min når hun har temperatur over 39 og er utilpass. Gir ikke paracet ved 39 grader om hun er i ok form. Stiger den videre et par hakk gir jeg paracet uansett, men da har hun som regel blitt litt slapp. Ved høy feber og/eller utilpasshet sjekker jeg henne om natten. Er førstereismamma jeg også så har ikke mye erfaring jeg heller så jeg Vet ikke om dette er riktig måte å gjøre det på. Datteren min er også ca 12 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå