Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 er 130 kg/175 høy i uke 37 og nå viser det seg at jeg må ha keisersnitt pga morkake som ligger foran åpningen på livmoren. Har hørt så mye om komplikasjoner i forbindelse med snitt og overvekt at jeg er overbevist om at det kommer til å ende med forferdelse for både meg og prinsessen. Skal legges inn mandag... jeg gruer meg noe helt forferdelig, og føler meg skikkelig uglesett på fødeavd. Skulle ønske jeg kunne synke gjennom jorden da de spurte om vekten. ... jeg kommer ikke til å sove i natt....
Potetstappe Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Uff... Men du vet, det ordner seg for snille piker:)
Sax71 - mamma til tre:o) Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Ingen grunn til at det ikke skal gå bra! Jeg var omtrent på din størrelse ved siste fødsel, og det ble keisersnitt på meg og - planlagt dagen før inngrepet. De kjørte på med forebyggende antibiotika under inngrepet, det er jo litt større fare for infeksjon i såret når man er overvektig, og det gikk kjempefint. Frøkna var ute ni på morgenen, på kvelden var jeg oppe og dusjet og dagen etter ut på tur med baby'n!) Jeg er sikker på at det går bra med deg og at du blir tatt godt vare på! Bare vær åpen på dine bekymringer og spør om alt du vil!) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Virkelig? Gikk det SÅ greit for deg? Så deilig å høre at det også er mulig da... jeg skjønner at det ikke nødvendigvis går like fint med meg, men godt å høre. Tusen takk. Det hjalp!
grå :) Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 ved fødsel forrige gang var jeg større enn deg, jeg er lavere også. fikk hastesnitt og det gikk kjempefint. fikk vesla på kvelden og var oppe og dusja og gikk dagen etter. gikk så fint atte. blir snitt på meg denne gangen også.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Jeg veide ca 150 kg og tok KS. Ingen problemer hverken under operasjonen eller etterpå! Ønsket å føde, men ble dessverre nødt til å ta planlagt KS. Skjønner godt at folk spør om å få det, for det var lett som bare det synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 I morgen.... i morgen skjer det. Jeg er fremdeles bekymret og gruer meg, men kanskje ikke like skrekkslagen som jeg var... takket være dere. Tusen takk jenter Kryss fingre for meg i 8-9 tiden i morgen!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå