Gå til innhold

Jeg blir så grinete...

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av sambo og mora hans! vi bor i en tomansbolig. vi i 1 og svigermor i 2 etg... (Ja, jeg vet jeg er dum:-)

Anyway...

Jeg har kjøpt sjokoladekalender til guttungen pluss at jeg har leget en gavekalender til ham hvot han får sjokolade på lørdagene. Jeg synes det holder... Men svigers hadde spurt sambo om hun kunne få kjøpe sjokoladekalender til Nikolay og han sa ja uten mitt samtykke! Jeg synes 2 sjokoladekalendere blir for mye for en liten kropp på knappe 1 1/2 år! snakket med sambo om det og jeg sa til slutt greit til at hun kunne gi ham sjokolade på lørdag og søndag. Men hun gir ham allikevel midt i uka om hun glemer å gi ham sjokoladen i helga!

*et lite frustrasjonsutbrudd*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh jeg blir så sur for sånne ting selv. Har en svigermor som tror at snop er veien til barnebarnas hjerte (og hun har fått gjennomgå litt av svigerinnen til mannen min på det området så hun har skjerpet seg litt). I fjor jul (da snupp var 8mnd) var det ikke måte på hvor synd det var på jenta vår som ikke fikk smake julekaker og krem. HÆ? Hva skal en unge som er så liten med det, tenker jeg da... Og når hun da likevel lar ungen smake kremen (mens jeg og gubben er opptatt med noe annet) da koker det hos meg. Hun dauer ikke av en teskje med krem (for hun fikk ikke mer) - men det er skikkelig grenseovertramp mot oss syns jeg. Nesten så jeg får lyst å ta igjen, men det gjør jeg bare i hodet på pms-dagene mine, hehe. Skulle tro svigermødre (og til dels mødre) aldri hadde hatt unger selv, og langt fra hatt egne mødre/svigermødre... GR!

(ja, dette er en av disse fæle pmsdagene som kommer ifbm el...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...