Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..blitt av deg da? Har du dratt på ferie eller? Eller har du begynt å snike på småtroll 1-2?? (jeg snikleser der iblant, øver meg! ;)

Skrevet

Hei:-)

Er her å titter ja, men jentene våre er nok blitt så store at det ikke helt fenger her lenger..så det er litt kjedelig.

Leser litt på alle 3 småtrollforumene, men det er jo mye mindre aktivitet på de andree to..folk jobber jo:-)

Du har ikke forslag på noen gode forum jeg ikke har oppdaget da...hvor det skjer litt.-)

Leser inne hos deg da, men har glemt å kommentere...skriver jo så masse at jeg kupper noen ganger..hehe:-)

Skrevet

Syns det er så koselig når du skriver lange kommentarer jeg, blir jo nærmest for en samtale å regne til slutt :)

Ja, ser det er mindre liv på småtroll 1-2 ja, men sånn blir det vel når folk begynner i jobb/studier igjen. Skal se vi ender opp på Skravlesiden vi også...(iiik!).

Andre forum ja...hmm. Jeg var litt på snartmamma.com som gravid, men så fikk de trøbbel med serveren og litt slikt, så sidene var stadig vekk nede...og da endte jeg opp på bim og satt og irriterte meg der istedet ;).

Men det må jo finnes andre forum?

Skrevet

Ja, det er bra:-) De andre skriver ofte korte kommentarer, og så har jeg så mye på hjertet at jeg kommer drassende med det lange innlegget, og så tenker jeg at det tross alt er din side da. Men blir jo engasjert vet du, hyggelig med daglig lesing:-)

Ja, skulle-ikke-meg -forundre at jeg havner som veldig engasjert inne på Skravlesiden hvis det blir for kjedelig her.-)

Nå er mitt hovedmål jentene mine, og det har jo vært topp å utveksle info og erfaringer med det å ha barn. Så hvis jeg begynner å interesse meg mer for å snakke om t-program, utveksle matoppskrifter og utlevere sambo på Skravlesiden, ja da tror jeg det er på tide å komme seg i jobb eller noe..hehe.

Har kikket på nybaktmamma.com jeg, men blir ikke fortrolig med alle disse smiley`ene og annet dill de har der inne...mye enklere her.

Skrevet

ja, det er litt mer "med" de sidene...litt på den positive siden også da, at man lager seg en profil, og så blir man litt mer kjent på en måte. Og vanskeligere å slenge dritt :)

Tror ikke jeg ender opp på skravle altså...jeg har heller ingen interesse av å drite ut samboeren min eller finne ut hva folk bruker i bh-størrelse, hvor høye de er, hvem som brukte epidural under fødselen og hva de skal ha til middag.

Nybaktmamma.com er vel forumet "etter" snartmamma.com såvidt jeg husker. Sånn som dinbaby.com er "etter" barnimagen.com. Kanskje jeg skal løpe dit og lage meg en bruker? Kan jo være kjekt å ha uansett! Men det får bli i morgen, nå er det natta her tror jeg. Samboer er ute en tur med en kompis m/kjærlighetssorg, så blir vel jeg som må opp med Guro-mor i morgen tidlig ;)

Skrevet

nybaktmamma er etter snartmamma ja..har en venninne som er der inne så har tenkt tanken selv noen ganger:-)

Natta, har lagt en liten hilsen til deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...