Gjest Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 jeg er ikke så tett i nesa lengre nei... alt lukter så mye sterkere nå... ikke det at jeg var så veldig tett tidligere, men litt må jeg ha vært siden det lukter sterkere nå...=)
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 i dag, testen var defekt, og el testen var neg.. tester ikke igjen før over helgen med gravi test.... nå skal jeg være sterk! har bare en digital igjen og den trenger jo mer hcg...
kymra Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 så spennende da krysser fingrer og alt som er for at du får en positiv test snart da ) lykke til
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Takk for det! Håper du og får pos test til jul! (om det er mulig da!) I allefall ved første sjangse!
babygullz <3 vilde Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 hv er d som lukter rart da???=P jeg er kjempedett i desa...kun den ene..hehe hva hve hvorfor defekt test??? kjiiipt....håper dagene går fort så du kan bruke den digitale =)
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #11 Skrevet 7. desember 2006 Alt lukter skarpere liksom, som om luktesansen er bedre... Men så er jeg plaget med kronisk tett nese, så det er bare en plutselig forbedring... jeg så minus streken på cb før testen var tatt... og da er den defekt.. skal være helt hvit før den taes.. skal ikke se strekene før bruk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå