Gå til innhold

Emmaljunga City Cross vs Boogaboo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt i tvil her. Hadde egentlig bestemt meg for City Cross med City Bag, men så i dag at de Boogaboo vognene også er ganske fine og lette.

Er det noen med erfaring her som kan hjelpe meg.

Vi bor i 4 etg uten heis og er derfor avhengig av en litt lett vogn. Med andre ord en lett bag som vi kan bære med oss opp og ned.

Dersom noen har noen gode tips å komme med tas de imot med stor takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bugaboo er veldig bra. Stor og god bag, lett å få i bil, lett å trille, vendbart håndtak,stor handlekurv. Enkelt å skifte farge på vognen, ekstratrekk koster 900,-. Lun og god er den også.

Skrevet

Bugaboo virker som en god vogn på asfalt/i butikker etc, men valget mitt mellom disse hadde lett blitt City Cross pga den er bedre å trille i snø eller ulent terreng. Bugaboo har veldig små hjul foran, men d kommer jo an på hvor/når du skal bruke den :o)

Skrevet

Buggisen har små hjul foran, men det er jo bare å kjøre med de store foran når det er snø og forhold som tilsier at de små ikke duger!

Er bare et enkelt håndgrep å vende styret! Og da kan du låse de små hjulene bak, slik at det blir som en vanlig "4-hjuling"!!!

Er selv kjempefornøyd med buggisen. Stor og god bag, liten og nett vogn!!

Vet ikke så mye om den andre vognen, men Bugaboo er i alle fall super!!

Skrevet

Vi har kjøpt Bugaboo og bor også i 4 uten heis. Med sine 8,5 kg inkl bag var ikke valget vanskelig. Det skal også komme et nytt hjulsett mellom jan-mars til vognen. Hjulene er litt større en de små, men mindre en de store. (Kan ikke svinges). Men det er som tidligere nevnt her, utallige muligheter med å svinge store og små hjul foran og bak ettersom terrenget endrer seg. Vi føler helt klart at Bugaboo gir oss alle varianter som er fysisk mulig for en vogn. Lykke til!

- termin 25 des.

Skrevet

De nye hjulene som kommer er mye større enn de små som er nå. De er nesten lik størrelse som de store.

Skrevet

Kan man låse de små hjulene til Bugaboo? Jøss, hva jeg ikke får med meg..... Dette må prøves ut!

Skrevet

Du låser de ved å ta den hvite greien, der du også justerer dempingen, ved hjulet opp eller ned. Kan ikke helt huske det, og vognen ligger i bilen nå! Også triller du liksom litt, også smack, så er de låste!

Ltt klønete forklart, men håper du finner ut av det! Står sikkert også selvsagt i instruksjonsboken! Er vel kanskje på DVD'n og! Den har vi ikke åpnet engang!

Skrevet

Flott - takk for info, dette må prøves!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...