Gå til innhold

metall/vinsmak i munnen....

Anbefalte innlegg

ja hallajsen girls=)

tenkte bare jeg skulle meddele at jeg har en blanding av metall og vinsmak i munnen....og nej jeg har ikke slurpa på isen på metallrekkverket, eller drukket vin=P heheh

lurer på om dette kan være et symptom? eller, ingen som har hært om d før??=P heheee... jeg føler jeg er i bakrus her jg sitter...men jg har jo ikke drukket jg;)

hadde ikm den 5 des...så snart er jg 3 dager over =D skulle egentlig teste idag...meeeen, vi fikk ikke kjøpt test...( er ikke bare bare å handle en graviditetstest på det lokale s-laget i ei lita bygd som dette:P) blir folkesnakk av sånnt....så vi får vente til vi får kjørt oss en tur til det litt større tettstedet...=D

jaja....ha en god kveld da folkens=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7386356-metallvinsmak-i-munnen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nej jeg vet ikke med sikkerhet at jg hadd EL... jeg hverken temper eller tester... men tappen var iallefall myk og åpen..og høyt oppe...men fant ikke noe spesielt med el slim...men var litt da..

tappen har vært høyt oppe hele syklusen..den 26 november spotta jg veeeldig lyserosa...d varte 2 dager...ble kjemperedd for at tanta kom på forskudd!!!

huf...jeg blri helt i fra mg her....har sååååååååå lyst å teste...men allikevel er jg kjemperedd for å få mulighetetn til å teste for jg er redd dn skal bli negativ...=/

Annonse

tusen takk=)

heh...sorry...er så opptatt av mg selv at jg ikke tenker på å ønske andre lykke till.... jeg er helt i transe=P

håper alllleee som vill ha barn blir gravide :D

så blir d en sjikkeli babyboooooooom i august;) johooooooooooooooooooo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...