snuppelure 74 Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Nå har jeg fått min første ordentlige mens etter jeg slutta med pillene, så skal vel ha eggløsning om ca 14 dager..... (det er 3-4 uker siden jeg slutta) Er jeg nå i 1 pp eller ?
kymra Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 ja,det er du =) lykke til.. håper spiren sitter fort hos deg d
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Hei! Du har fått barn tidlig i år? Lurer om jeg husker riktig.. var her inne å leste litt før jeg ble prøver.. hihi, var litt nysgjerrig.. hehe Hvordan går det med barnet? Det var en liten jente?
snuppelure 74 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2006 Hei Hannahღ - lengter etter spire Ja da jeg har ei lita tulle på 10 måneder Alt går utrolig bra med henne, hun er ekstremt aktiv men veldig snill Sover hele natten, noe hun har gjort siden hun var 4 uker gammel
snuppelure 74 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2006 Tusen takk tullekåppen Håper jeg også
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Å det høres deilig ut! Håper jeg og får meg en liten nå.. hihi
snuppelure 74 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2006 Skal krysse alt som krysses kan for deg jeg
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Håper det går greit at jeg kommer med et tilleggsspm snuppelure:) Men når hun nå har fått mens, vil ikke det si at hun hadde har hatt eggløsning også? Eller må man ha en mens etter pille-slutt før EL er i gang...? Slutta på pillen for en uke siden, og har småblødninger som jeg blir gal av!! Vil ha enten skikkelig mens eller ingen!
snuppelure 74 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2006 det var et godt spørsmål Jeg vet ikke jeg.... men slutta påpillene etter bare tatt et par piller (makan til planlegging hihihi) så fikk jeg jo ly mens noen dager etter men det var bare litt.... å nå har jeg fått første ordentlige mens etter pille slutt....
melkekua™ Skrevet 10. desember 2006 #10 Skrevet 10. desember 2006 Hvis du var prøver i perioden rett etter siste pille og mens så er dette faktisk starten på 2pp ) Neste pp regner man fra første dag med mens. Lykke til snuppelure, håper at denne pp er din ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå