Gå til innhold

er så nervøs

Anbefalte innlegg

Skrevet

helsesøster kommer på hjemmebesøk i morgen

for det første er jeg super sjenert og snakker dålig med fremmede

har ikke fått vasket og ryddet som jeg planla...er så utslitt

kommer hun til å inspisere hele huset...følge med mens jeg steller tulla hvis hun trenger å bli stellt...huff jeg får vell ikke sove i natt...

Skrevet

Ta det helt med ro. Helsesøster bryr seg ingenting om hvordan det ser ut hjemme hos deg. De er vant til at med ny baby i hus, er husarbeid noe som får liten prioritet. Det er helt vanlig. Tror det er mer uvanlig med et strøkent hus så tidlig. Hun kommer for å prate med dere om hvordan det går, evt veie babyen, og ellers komme med tips og råd. Har med endel brosjyrer somregel. Så ingenting å grue seg for. Det går så bra så.

Skrevet

Nei, du kan nok slappe helt av. De er der ikke for å sjekke hvor reint og ryddig du har det.. Hun som var hos oss satte seg bare ned på stua.. så ikke resten av leiligheten..

Hun hadde noen spørsmål, og vi fikk anledning til å stille henne spørsmål.. Ikke noe stress! Ikke noe å grue seg til..

Skrevet

Hei:)

Nei, hun kommer IKKE for å inspisere huset ditt. Hun vil bare forsikre seg om at det går bra med deg og barnet. At dere får til mating/amming etc. Du vil få viktig informasjon ang. forskjellige ting. Time til 6 ukers kontroll og ellers hjelp og råd til det du måtte lure på. Det går sikkert kjempe bra!

Skrevet

Jeg er også skikkelig sjenert, og gruet meg til hs skulle komme på hjemmebesøk...tenkte også at alt måtte være ryddig og rent osv. Det gikk kjempe fint. Hun informerte og ga meg noen brosjyrer om helsestasjonen, stell av babyen o.l. Jeg ammet da hun var der, noe jeg syntes var litt ekkelt fordi jeg ikke fikk han til å rape, og hun kom med innspill på det og hjalp meg til å komme skikkelig igang med rapingen =) Hun var bare til hjelp!!! Ikke gru deg til det, det går helt fint og kanksje du kan få hjelp til ting du lurer på også. Ikke vær redd for å spørre!!!

Skrevet

takk for beroligende svar

det går vell fint...gleder meg til å bli ferdig med det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...