TurboPrinsessen:-) Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Har testet det 2 ganger nå, og hun har ikke reagert i det hele tatt - nå gleder jeg meg til pinnekjøtt MED tilbehør til jul:-)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Tør ikke prøve det jeg :-/
Mamma`n til Sofie Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Jeg også!! :-) Ble såå glad. Hun reagerer ikke på løk heller da, så tror ikke hun reagerer på noe lengre. Det var helt vilt til hun var 5 mnd, men nå som hun er 6 mnd, tåler hun plutselig alt.. snodig
TurboPrinsessen:-) Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2006 Hun er snart 4mnd her.. Virker ikke som hun reagrerer på noe.. Løk kan jeg også spise, det prøvde jeg ganske tidlig ved en feiltagelse... Og godt er det, for jeg er så glad i løk! Har ikke i så mye som vi pleier, men likevel...
snurrepipperi og go'ungen Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Lillegutt reagerte på "alt" i starten. Bortsett frå skivemat, då. Men no kan eg ete kålrabistappe, løk og smågodt! Jippi, jula er redda!!! (Han er litt over 2 mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå