Gå til innhold

Vært på 3d ultralyd idag vi, kjempe morro :)

ks23 med William og Lucas

Anbefalte innlegg

Herregud, noe så morro ;) De var jo bare verdens nydeligste nurk..Hehe..Litt bedre ja og se de i farger enn de vanlige ul bildene så jah det var vert prisen ja :):) Eneste som var litt dumt var at tvilling1 ikke ville vise seg fram men men.... Men tvilling2 var veldig fotogen av seg... Lå med nesa i været hele tiden mens vi så. Har også fått bekreftet idag at vi venter

to nydelige gutter ;) Super herlige var de......

Fortsetter under...

Jeg er 24 uker idag, men var 23+6 når de tok de bildene... Syns egentlig du hadde fått time veldig tidlig jeg da...Er jo liksom ikke normalt og få vanlig ul time før rundt uke 19 men du skal på 3d ul allerede?! Jeg vil også tru at de beste bildene blir rundt den tiden altså, for mine var litt på grensen liksom var litt redd de skulle være for tynne. Men dette er jo hva du vil selv da så klart....Ikke sant.. Vet du om de er toeggede eller eneggede eller.??! Er jo veldig spenende og gå med to da må jeg si ;) Hihi..

Det er vel fordi jeg får ekstra oppfølging tenker jeg. Måtte ha litt hjelp til å bli gravid og har dårlig rygg/bekkenparti, derfor følger de ekstra opp i tillegg til at det er tvillinger da. Han spesialisten som følger meg opp får 3D UL i disse tider, så det kan vel så gjerne være at han er ivrig etter å teste utstyret. Ikke vet jeg! Uansett så tar jeg i mot det jeg får. Føler meg veldig godt ivaretatt!

Mine er toeggede, det er helt tydelig! Har lagt ut bilde fra 1. UL:

http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/459679

Jeg er enig i at det er kjempespennende med to. Og den responsen vi får når vi sier vi venter to, det er nesten så det er litt synd på dem som "bare" venter en, vi får jo all oppmerksomheten! Men jeg liker det...

Lykke til videre da! Legger du ut bildene?

Oki men da fostår jeg deg...Om du har fått tilbud om det og legen har det så ville jo sefølgelig jeg også ha gjort det.. ;) Ja ikke sant...Men er jo bra at de er veldig forståelse fulle og sjekker ting ordentlig også da...Har begynnt nå med Ultralyd 1 gang i mnd og synes dette er helt ok...Slik at vi får vite ar alt er ok med nurkene våres... Venter to gutter vi da, hehe var ikke akkurat vanskelig og se det nei... Bildene mine ligger ute de under nicket mitt..Aner ikke hvordan jeg lager en sånn link jeg..Hehe... Ingen data ekspert nei. Var foressten til sjekk idag på sykehuset og alt var bra med de, var først inne hos Jm også hos lege. Og de lå på standard målene og ingen ting er jo bedre enn det...Mine er toeggede de også med en skillevegg i mellom men hun sa at de kunne bli eneggede likevel siden de var av samme kjønn og sånn... Hadde jo nesten slått ifra meg det jeg da, i og med at jeg har to av alt liksom. Og at de ville bli veldig ulike, ikke det at det spiller sånn veldig rolle for oss altså men er jo litt morro også da ;) Blir mye legebesøk og slikt da man venter to men det er jo ganske greit også da slik at vi slipper og engste oss og sånn.

Masse lykke til, til dere også..... ;) Hilsen oss tre

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...