Gå til innhold

Rus.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet om en person som er alene om ansvaret for barnet sitt som har fast jobb og egen leilighet. Hun fester ofte i helgene og lar familie og venner passe barnet sitt. Når hun fester tar hun ofte kokain. De som kjenner henne sier hun er en god mor. Hva mener dere????

Skrevet

Burde man melde i fra til barnevernet? Ungen er et par år!

Skrevet

Høres ikke akuratt ut som ei jeg vil kalle en god mor....

Skrevet

Ja, jeg hadde gitt barnevernet beskjed!

Skrevet

Jeg ville ivertfall pratet med henne! Eller fått noen som kjenner henne godt til å prate med henne. Slikt kan hun ikke gjøre. Kokain er narkotika, og som mor skal man gå foran som ett godt eksempel!! Det gjør hun ikke nå.

Skrevet

Det blir jo at man mld inn enn bekymringsmld. men så er det hva de får bevist. Alt virker jo tilsynelatende bra ellers. men jeg er bekymret fordi hun vanker med andre som også ruser seg. Tenk om hun mister kontrollen.

Skrevet

Jeg ville ikke meldt i fra. Ja jeg vet at kokain er narkotika, og det er selvfølgelig ikke bra! Men jeg tror jeg ville lagt det være hennes sak, så lenge hun er en god mor for barnet sitt når hun er med barnet. Du sa jo selv at barnet er hos besteforeldre, eller andre, når mor er ute. Så barnet har det trygt og godt. Hadde dere visst hvor mange som bruker en stripe kokain eller røyker en joint i helgene hadde dere fått bakoversveis.. Det er snakk om alt fra mannen i gata, velstående nordmenn med kjente navn.

Hvis du har mistanke om at hun er ruset når hun er med barna, eller ruser seg hjemme om kvelden når barna har lagt seg, uten at det da er barnevakt eller lignende blir det en helt annen sak! Da er det nok en sak for barnevernet.

Men du må jo gjøre du føler er det riktige. Vi her inne på DIB kjenner jo ikke deg eller hun eller denne situasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...