Gå til innhold

Var dum nok til å ta en graviditetstest i dag... nå gir jeg opp, verden er så urettferdig at jeg har lyst å HYYYYYLEEEE høyt!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Faen altså, når skal det bli vår tur da???? Har fått resultatene fra blodprøven fra gyn og alle var fine, både hos meg og mannen. De finner ingenting! Nå skal mannen levere sædprøve i morga, men han har jo en fra før så er sikker på at det står "fint" til med han. Så kommer et vennepar og sier at de skal bli foreldre til nummer to! Sykt det her altså. Er dritt lei av alt, av livet, av jobben, av alle som blir gravide, av ALT! Hvorfor skal det være så forbannet vanskelig når det er så fordømt enkelt for andre. Blir så sint at jeg går snart fra forstanden her. Måtte bare få ut litt grums her, vet det er flere som har slite lenger enn meg og gi meg gjerne tips til å få hode over vannet igjen, for nå trenger jeg luft snart!!

Fortsetter under...

Helt enig!! Jeg tok g-test nå nettopp. Negativ, selvfølgelig... Er på andre doble Pergo nå, så jeg får èn sjanse til, og så blir det assistert befruktning. :-( Det er ingenting galt med oss heller, bortsett fra at jeg ikke får EL så ofte av meg selv. Synes det er fryktelig urettferdig! Det er så kjipt å gå og håpe og kjenne etter, og så bli skuffet gang på gang.

Vil bare si at jeg føler med deg. Gjett om jeg har hatt de tankene du har maaaaaaaaaange ganger? Det er naturlig våger jeg å påstå iallefall!!

Håper det lykkes for dere snart!

jeg kjenner den følelsen. Vi prøvde nesten 2 år før det klaffet for oss. Hos oss var det meg som var problemet. Å dettte problemet er noe de ikke kan gjøre noe med, så det er ett mirakel at jeg le gravid tilslutt.

det jeg vil si er, IKKE gi opp. de fleste får igjen for å streve, nesten alle blir gravid. Den følelsen av at alle andre får det til, men ikke dere er GRUSOM. jeg vet ikke hvor mange tårer som trillet nedover ansiktet mitt de 2 åra.

jeg vet ikke hva dere har prøvd å ikke prøvd. men en god ide er å gfå til akupunktur eller soneterapi. Ta også temperaturen, det er veldig nyttig.

jeg vil ønske deg lykke til, jeg får helt vondt av deg for jeg vet hvordan det er, smertene kan ikke beskrives

For det første: Takk fra Tryne for oppmuntring, vi trenger det alle her inne:o)

Jeg er i hyle-modus jeg også. Jeg venter på første ivf-forsøk etter nyttår men gruer meg og syns det er knalltøft at alle andre får til dette her men ikke vi. Hva har vi gjort galt, liksom?? Jeg hadde så store håp for at det skulle gå denne mnd, jeg vet ikke hvorfor men jeg bare hadde en litt god følelse. Men neida...Jeg har ikm idag og i går kveld begynte menssmerter, mensen er ikke ordentlig i gang ennå men disse smertene og spottingen betyr helt sikkert at den kommer. Tok også en test fredag som var supernegativ. Jeg satt på do og banna og sverta i går før jeg begynte å krangle med mannen og så begynte jeg å hylgrine. Det stinker skikkelig dette her, jeg er utålmodig av natur og det er så vanskelig å tro at det noen gang vil klaffe! Men vi får bare lide oss gjennom dette prosjektet, så klaffer det vel til slutt for de fleste av oss.

Lykke til til alle sammen!

Snufs, takk til dere snille jenter! Hva skulle jeg gjort uten dette forumet. Tror nok det hadde vært mye vanskeligere om jeg ikke visste om dette her og skulle takle alt "alene". Nå er mensen over for denne gang, varte bare to dager av alle ting:-) Så da er liksom motet litt oppe igjen og klar for en ny pp og ny El. Koselig å se deg her Tryne, husker faktisk når du ble gravid og nå skal du snart ha baby!! Tiden har igrunn gått fort når jeg tenker på det. Lykke til til deg og til dere andre som sliter. Tusen takk for støtten. Stor klem til dere.-))

Annonse

Takk skal du også ha. jeg husker at da jeg var her inne på denne siden, tenkte jeg at jeg aldri kom til å bli gravid. Den dagen man plutselig blir det kommer man liksom i ett sjokk. Husk at du er ikke den eneste som tror at du aldri kommer til å bli det, men som du ser, så er det noen hver mnd som blir gravid her inne også. Det vil si at en dag er det nok din tur også.

Her er det lov å klage. Er det noen som forstår deg, er det oss. Så jeg er enig i at jentene her inne er gull verdt. Det er ikke så lett å prate med andre som ikke er i samme situasjon som oss. De kan støtte oss, men de forstår ikke smerten vår. Det ordner seg for oss alle en dag skal du se. Og har dere alle tunge dager, så er det bare å rope ut. Vi "lytter" (leser).

Koselig å se igjen deg også Tryne. Har du virkelig termin snart!? Det har gått fort. Har vært inne her et års tid, så har blitt "kjent" med noen navn i løpet av tiden. Lykke til!

Hyl og skrik, få det ut! Det er en fryktelig frustrerende situasjon vi er i herinne!!!!! Sender deg en kjempestor klem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Da kan vi HYYYYYYYYLE sammen!!!!!!!!!!!!!!! Er nå i 34pp nå og enda ingenting. Vel ble gravid i april 2005, men hadde en SA selvsagt i uke 8/9. Typisk!!!! Fikk ikke engang sett det på en test at jeg var gravid engang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( et vennepar fikk nettopp datter nr 2 og eldste ble 1 år i år. Mora hennes fikk en sønn i begynnelsen av året. Pluss beste venninna mi som har en sønn på 6 måneder snart, skal prøve på nr 2 allerede. Kjempe glad på deres vegne, men faen i helvete (sorry banninga) å urettferdig dette dritt livet er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...