Gjest Skrevet 7. desember 2006 #1 Del Skrevet 7. desember 2006 Hei, har en vennine som vil bruke slektsnavnet Marie sammen med et annet navn. Helst skal navnet stå foran Marie. Hun står litt fast... og blir veldig glad for forslag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #2 Del Skrevet 7. desember 2006 dytt dytt!! ingen som har forslag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #3 Del Skrevet 7. desember 2006 Marie er det desidert mest brukte mellomnavnet for jenter, Andre er det for gutter. Marie passer til alt og det er ekstremt mange rare og mindre rare kombinasjoner. Bare ta for deg navnelista og sleng på Marie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetstappe Skrevet 7. desember 2006 #4 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg syns Tine Marie er veldig fint. Marie Louise heter nabojenta på 2 mnd. og hun er verdens skjønneste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #5 Del Skrevet 7. desember 2006 Tusen takk for gode forslag.. det bringes videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #6 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg liker Siri Marie eller Saga Marie. Ellers er det jo som noen her har sagt før meg; Marie passer til det meste. Hva med Mari Sofie? Marie er jo tross alt veldig oppbrukt som mellomnavn da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhizopus Skrevet 8. desember 2006 #7 Del Skrevet 8. desember 2006 Disse navnene er i bruk av noen jeg kjenner/vet om: Inga Marie Anna Marie Anne Marie Marthe Marie Lina Marie Inger Marie Silje Marie Janette Marie Hege Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 sjarmtroll <3 Skrevet 8. desember 2006 #8 Del Skrevet 8. desember 2006 Synne Marie Ingrid Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #9 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei Tusen takk for enda flere gode forslag! Og til dere anonyme: jeg er klar over at Marie er et mye brukt mellomnavn, men alle jentene på morssiden til vennina min har det navnet som mellomnavn. Hun har det selv og det er viktig for henne å fortsette denne tradisjonen. Men siden det er så mye brukt, er det vanskelig å finne en navnekombinasjon som er mer moderne og litt ny. Hun har ikke lyst på olga marie... for å si det sånn...Det er derfor jeg setter pris på forslag!! Så takk for de jeg har fått, noen av dem er absolutt aktuelle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #10 Del Skrevet 8. desember 2006 Anja Marie! Det skulle jeg hete, men så ble det bare Anja og søstera mi "arva" navnet Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 9. desember 2006 #11 Del Skrevet 9. desember 2006 Søsteren min heter Ida Marie, og det er sååå fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #12 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg kjenner også en familie som har Marie som andre fornavn. Der heter noen av de: Siri Marie Vilde Marie Linn Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #13 Del Skrevet 9. desember 2006 Iben Marie! Det heter dattera mi. Men Marie er et supert andre-navn. Veldig mange navn som passer foran Marie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #14 Del Skrevet 9. desember 2006 Andrea Marie, Mia Marie, Thea Marie, Nora Marie, Astrid Marie, Oda Marie, Alva Marie, Alma Marie, Julia Marie, Tuva Marie. Hva som helst passer faktisk til dette navnet. Så hun må bare finne et hun virkelig liker også slenge på Marie:) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 9. desember 2006 #15 Del Skrevet 9. desember 2006 Ronja Marie heter jenta vår!!!! Og datra til venninnna mi heter Christina Marie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #16 Del Skrevet 11. desember 2006 ida marie eller ingrid marie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 11. desember 2006 #17 Del Skrevet 11. desember 2006 Eva Marie Lina Marie Else Marie Anna Marie kom jeg på i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #18 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei alle sammen, tusen takk for kjempe mange fine forslag!!!Tenkte jeg skulle samle dem sammen og gi dem til vennina mi snart...skal bli gøy å se om noen av navnene faller i smak : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammamor =) Skrevet 15. desember 2006 #19 Del Skrevet 15. desember 2006 Mina Marie, Mette Marie, Else Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammamor =) Skrevet 15. desember 2006 #20 Del Skrevet 15. desember 2006 Mille Marie! det er fint det! klinger jo kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fire i familien :-) Skrevet 17. desember 2006 #21 Del Skrevet 17. desember 2006 hanna marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #22 Del Skrevet 18. desember 2006 Eva Marie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå