♥ivf m/prins♥ Skrevet 7. desember 2006 #1 Del Skrevet 7. desember 2006 Hei Fivel! Hvordan går det med deg? Hvor langt er du komt på brettet ditt nå? Går du rett på sprøyten på 1.-2. dag mens? Hvilken hormonstimulering skal du gå på? Jeg gikk jo også på p-pillen 1mnd. først, så rett på sprøyte. Da fikk jeg puregon, menopur, orgalutran og gikk på pregnyl frem til igår. Fikk svar på blodprøven idag og har en hcg på 178 på rugedag 13. Så da er jeg gravid.......skremmede. Krysser fingrenen for at Hausken&Co. kan hjelpe dere slik de hjalp oss og at alt går bra under hele svangerskapet for oss begge. Kom inn og si hvordan du har det og hva som skjer når. Ha det bra så lenge... God klem:-))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7385315-fivel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fivel:) Skrevet 8. desember 2006 #2 Del Skrevet 8. desember 2006 Heisann:) Gratulerer så mye med positiv test,ble vanvitti glad når jeg leste det:) Jeg har tatt ni piller nå,skal ikke begynne på sprøyter når mensen kom,skulle fortsette direkte på brett to til den 20 dagen og så begynne med sprayen. Skal gå på synarela og purgeon denne gangen og,men har aldri prøvd denne metoden med piller først. Ser fram til å begynne skikkelig på igjen nå,har endeli funne roen i kroppen min.. Og jeg har troen på hausken og co =) Det var kjempe hyggelig å komme på klinikken der og snakke med dem igjen,di husket oss igjen fra sykehuset:) ellers håper jeg at alt er kjempe fint med deg... Krysser fingrene for at at vi kommer etter dere i februar:) Du må skrive hvordan det går med deg fremover... klem:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7385315-fivel/#findComment-7391303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ivf m/prins♥ Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei vennen:) Ja, jeg gleder meg til du kommer etter meg i februar allerede:) P-pillen har jeg stor tro på også, ihvertfall for oss med litt mindre egg. Jeg fikk jo ut 10 egg vet du og fikk 2 inn og 3 på frys, så for oss så fungerte alt tror nå jeg da, både piller og medisinen ellers:) Ja, kan tenke meg det var godt å komme på klinikken til de:) Vi skal opp der igjen på fredag om 2 uker, da er jeg vel 6+3 eller noe håper jeg da... Tiden går fort og før en vet ordet av det, så er det din tur:) Hausken kommer til å hjelpe dere akkurat slik han gjorde med oss. Han er bare helt fantastisk, Elise og Anna også. Og de er kjempeflinke! Og de var såååå positive hele tiden og sa at denne gangen går det bra, selv før resultatet kom. Bare håpe at det fortsetter slik. Jeg føler meg ihvertfall gravid - ømme pupper, vond i korsrygg og det skjer liksom noe der nede i livmoren innimellom. Gleder meg til du kommer inn med din positive test og at alt skal gå bra videre. For når du nå blir gravid, så kommer de til å passe såååå godt på deg overalt, så det skal gå så bra så:-))) Ha en god helg, så prates vi snart igjen! God klem:))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7385315-fivel/#findComment-7391632 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå