Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 får vår nr 2 til neste år,solgte vogna vi hadde til eldste,det va en Brio kombi,men det vil jeg ikke ha en gang til,pga jeg synes den va så tung:( Hvilken vogn anbefaler dere?Og hvorfor?Har en Simo trille da,men den kan jo ikke brukes fra fødselen av,siden ryggen ikke kan legges helt ned..
janne82 Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 hei! jeg hadde også brio kombi til vår første...men har solgt den av samme grunn som deg. venter nr 2 i februar, og vi har sett mye på Mutsy vogn...den virker ganaske lett, og tar liten plass i bilen... det eneste jeg tenker på med den er at det ikke er så mye fjeringer som der det er i de litt "tyngre" vognene...Synes dette med vogn er kjempevanskelig jeg nå... er jo så små bager på de fleste vognene.
Blue Lady Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 jeg har akkurat kjøpt en TFK joggster Twsit til Lucas, en sportsvogn. Regner med at jeg blir å kjøpe bagen som hører til når vi skal ha neste barn, om det ikke blir masse år til da, for da har det sikkert kommet noen flere vogner som er aktuelle. Simovognene og Basson vognene skal vist være ganske lette i forhold til Brio og Emmaljunga bag-vognene. Men har ikke erfaring med andre enn Emmaljunga Duo edge, og den er kjempetung.
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Hvis du vil ha en lettere vogn synes jeg du burde se på Teutonia vognene. De er lette, og tar ikke så mye plass som Brio, som du har vært vant til. Noen nevnte Mutsy, den vil ikke jeg anbefale..har vært masse reklamasjoner på bag og understell (vet det av erfaring, jobber på babynutikk). I tillegg er bagen liten, og du får kanskje brukt den toppen 4 mnd. Men du må nok regne med at bagplassen blir mindre i en lettere vogn..synd, men sånn er det=/ Synes du også skal vurdere litt etter hvilken tid på året du får barn..har du hele vinteren foran deg, er det godt med god plass i vogna. får du derimot på våren, gjør det ikke så mye at bagen er liten:) Håper jeg har hjulpet litt:)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Teutonia Timmy: * Ryggen kan legges helt ned - softbag kan brukes oppi * Kjempelett * smal i konstruksjonen: kommer lett fram med den * Veldig liten sammenslått: får plass i enhver bil * god å trille - gode hjul
janne82 Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 vet du om et sted der det er bilde av den vognen...finner den ikke...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 http://www.teutonia.no/timmy.htm Ved å ta pilen over den røde tabellen, så kan man se ulike farger og med softbag. Men jeg synes den ser større ut på bildene enn den er i virkeligheten.
Håper_på_en_til=) Skrevet 29. desember 2006 #8 Skrevet 29. desember 2006 Håper du kan hjelpe meg litt...? Jeg skal ha min første i midten av juli... Må jeg da finne en vogn som har stor nok bag til at vi kan bruke den vinteren over, eller kan jeg begynne å bruke sportsdelen til vinteren når barnet er 6 mnd? Har lyst på teutonia, men bagen er vel ikke den største?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå