Gå til innhold

kommer kun til å være på dib's desemberklubb

Anbefalte innlegg

jeg liker ikke stemningen som er inne på Dib sine forum sider.

syns at det er veldig mye "jantelov" der inne..

man skal ikke mene for mye, om oppdragelse og diverse.

mange "sure" kjerringer der inne syns jeg.

jeg aksepterer at man har forskjellige meninger, men damene der inne de vill alltid ha det "siste ordet",,,,,å det ender med endeløse og meningsløse diskusjoner (og dritkasting).

å jeg syns det blir verre på forumene 1,2,3 år....

jaja.....

jeg kommer kun til å holde meg desember sine klubb sider,,,ellers så ender jeg i en endeløøøøøøøs diskusjon med en "supermor" som gjør alt rett.

jaja.....

Fortsetter under...

Dessuten er det seriøst mye gærne kjerringer der inne som bare er ute etter å krangle. Har sett litt innimellom, og dessuten kan man til stadighet lese om konfliktene på dib på skravle her på bim. Jeg må bare le av de som er inne på sånne sider kun for å skape kvalm. For ikke å snakke om alle de som går på limpinnen HVER GANG. he he.

Aaaaaahhhhhhhh... så slitsomt med sånne folk... :(((

Vi her inne har jo en veldig god tone alt så vi klarer oss nok "alene":)))

Er ikke inne på noen andre forum her heller jeg.... Har det jo så ekstremt koselig og festlig her *hihi*

Kanskje de trenger litt action i hverdagen. Ikke vet jeg. Synes bare det er latterlig hele greia. Dessuten lager de allianser og greier på skikkelig barneskolenivå. Et skikkelig "Hvem er på mitt lag- opplegg". Og så presterer de til og med å snakke om hvem som er "kule" og "populære". Det har stooor underholdningsverdi å lese der inne, men ikke akkurat noe jeg ønsker å delta i :)

Jeg kommer også til å henge med dere på desemberklubben. Fordrar ikke sånne "supermødre" som kan og vet alt. (Hva gjør de forresten der da?) hehe

Dessuten er dere i desemberklubben en kjempegjeng. Man kan spørre om alt man vil! UTEN at noen kommer og slenger dritt!

Annonse

ja.. godt at "anonym" knappen eksisterer .

jeg gidder bare ikke å bli "jaget" fordi jeg har en annen mening og holdning enn andre.

det har ikke noe med at jeg ikke står for det jeg sier, men jeg gidder bare ikke de kjærringene som SKAL ha siste ord og at de har rett i alt.

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...