Gå til innhold

Hva får mannen din til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min man får en snowboard HH bukse fra min datter, jeg lurte på om jeg skulle kjøpe et par ordentlige HH vinter sko, han har plukket seg ut noen han syntes var fine:) Og eventuelt et gavekort ved siden av, aner ikke, det er ikke mye lett det her..

Annonse

Vi hadde vel i utgangspunktet tenkt å droppe gaver til hverandre i år, siden det blir så mye babyting og greier. Vi spleiser på en laptop istedet og blir kvitt det monsteret av en PC som står her nå...men så fant vi ut av det var dumt å glemme at man fremdeles er kjærester oppi det hele, så da blir det en liten gave likevel :-)

Men hva, nei det du...det vet jeg ikke ;-)

Han går rundt med en gammel sliten sånn bag med tusen ting i (jeg kaller den veska hans, han liker ikke det hehe), så kanskje han skal få en ny og litt mindre en? *tenke tenke*

Han fikk jo noen små bodyer (eller babyen da) til farsdagen som det står "pappas lille jente" og sånne ting på. Da ble han litt rørt :-)

Bade jeg og typen er drit dårlige til å handle julegaver.

Heldigvis har vi kjøpt bil nettopp, så vi fant ut at dette var en bedre julegave til oss fra oss!

Uansett har vi det meste vi trenger, så vi er enige om den saken.

Må uansett kjøpe masse baby ting på ny-året.

Er nok av ting å bruke penger på disse tider.

Annonse

Hmmm da er det meste i boks, inkludert mannen. Han får da en lækker bukse han har ønsket seg, to små søte bodyer med "pappa" tekst, 2x8 par med tennissokker.. (ikke spør!!) og et abonnement på bladet "lyd&bilde". Ikke akkuratt spennende ting, men vi skal jo bygge hus til våren og må jo da spare penger...

Hilsen

Dremel kjøpte jeg også for et par år siden, kan ikke huske sist jeg har gitt noe som ble så populært. Han ble jo helt i ekstase! (Nå høres det ut som om han tok helt av sånn som han typen på reklamen, men det var ikke fullt så ille hehe.) Kjekt lite verktøy :-)

I år ble det klær, masse masse klær. Jeg traff en selger som var veldig flink, og jeg er veldig gravid og lei av butikker og tydeligvis lettlurt. Han er jo verdt det da :-) Greit å på en måte si at jeg setter pris på han i alt dette her også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...