Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Har veldig lyst på s3, da med hardbag. MEN; På det ene bildet jeg har funnet av s3 med hardbag, ser på kalesjen så høy ut. Er det slik, eller bare ser det sånn ut? Noen som har bilder av en s3 i bruk? Bor på en vindfullplass, kan det ikke bli litt ulunt med så stor kalesje.
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har den som kombivogn med hardbag. Den er lun og god. Har i tillegg beinforlengeren som jeg bruker som kalersje på hardbagen. Jeg har 05 mod, vet ikke om du kan bruke beinforlengeren som kalersje på 06 06 mod. Kanske det er duovogna du mener, den er nok litt høyere/mere åpen men tror ikke det er noe problem. Babyen ligger jo godt nedpakket, så skjermer stormtrekket også.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Okai, er duobagen jeg tenker på ja:) kombien ser jo ganske grei ut, men har lyst på duo:) Ingen av butikkene her oppe har jo noen gang teutonia inne, er kun bestillingsvare, er til å bli sprø av! Har jo lyst til å teste før jeg kjøper noe!
<3 + <3 + <3 Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Da er det nok kun snakk om noen få millimeter....man bruker jo samme kalesje enten man har duo- el kombi-varianten! Skjønner jo at kombibagen kommer BITTELITT høyere opp ettersom den står oppi sportsdelen, men det utgjør jammen ikke mye! Vi hadde duo...nettopp solgt.. synes kalesjen var lun og god - ikke for høy heller!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Var du fornøyd med vogna da? hvor lenge kunne dere bruke bagen? Hvor mye koster de hvis man kjøper fra butikk? Har kun sett på nett hittil..
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Hvis du skal kjøpe ny spirit s3, er det egene kalesjer til duobagen, hvis du velger de ensfargede vognene:) Den er ikke fult så høy som den kalesjen du blir å bruke på sportsdelen. Dette er nytt for året:) altså 2007, du vil se det i katalogene hvis du får tak i:)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 Tusen takk! Da har jeg litt mer peiling på hva jeg skal velge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå