Gå til innhold

Tøybleier: Kva treng eg til ein nyfødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå!

Har no bestemt oss for å gå for tøybleier (sett at vi får leiligheit med vaskemaskin når vi flyttar då) og lurer på kva som trengs til ein nyfødt. Helsestasjonen der eg er registrert i folkeregisteret sel ein startpakke til 400kr, men eg aner ikkje kva som er i den. Kommunen der eg er registrert sponsar nemleg tøybleiebrukarar med 1200kr eller noko, så eg skal dra nytte av tilbodet før eg melder adresseendring i løpet av neste år.

Men ja: Kva bør vi kjøpe? Og kor mykje? Har tenkt å strikke ullbukser sjølv (eller få litt hjelp) - er startpakken frå Nøstebarn bra? (Den med garn, oppskrifter og ullkur)

Funkar desse snappi-greiene? Verkar litt enklare enn sperrelag, eller brillebukse eller kva det no heiter - og ser for meg at bleia ikkje blir så stor med berre brettebleie og ullbukse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøstebarn tror jeg er et greit sted å begynne, og startpakkene ser flotte ut. Jeg synest brillebukse er ok jeg da... Sitter godt og holder seg oppe, hindrer de verste lekkasjene. Sperrelag / ullbukse må du jo ha utenpå uansett om du bruker brillebukse eller snappi.

Skrevet

Heilt samd med anonym over meg her. Startpakken frå Nøstebarn er genial, og strikkar du ullbuksene sjølv får du han jo i praksis gratis (og kan med godt samvit fråtse i alt-i-eitt-bleier når knøttet ditt vert litt større). Brillebuksene tek ikkje mykje plass, og dei er veldig greie, held bleia fint på plass. Snappi kjenner eg ikkje til, så det kan eg ikkje uttale meg om, men eg har iallfall aldri hatt noko å utsetje på brillebuksene (det einaste må vere at der er litt for få i startpakken, så det løner seg å kjøpe nokre ekstra).

Lukke til som tøybleiebrukar!

Skrevet

Heimestrikka bukser og brettebleier frå Nøstebarn er ein god start ja.

Vi brukte brettebleier på guten vår dei første månadene, men har aldri brukt brillebukser, synest egentlig det var unødvendig med eit ekstra lag. Vi brukte berre brettebleie og ullbukse, i og med at småen alltid hadde/har body på så holdt bleia på plass.

Når vi ein gong i tida eventuelt får nr 2 kjem eg til å kjøpe nokre snappi'ar, dei såg utruleg greie ut (og så kostar dei jo "ingen ting" så det er ikkje eit stort problem viss dei ikkje fungerar). Då vil nok bleiene holde like bra på plass som med brillebukse... Har altså ikkje prøvd snappi, men dei såg så geniale ut at vi skal definitivt prøve neste gong.

Skrevet

Vi brukte startpakken fra Nøstebarn og den er fin ! Men popolinoene er mye mye billigere hos vidunderbarn, og hvis du har snappi kan du hoppe over brillebuksene. Skulle jeg kjøpt tøybleier igjen, ville jeg kjøpt popolinoer hos vidunderbarn og brettebleier +ullbukseutstyr hos nøstebarn.

Hi hi...synes det er litt morsomt med flere tøybleiebrukere!

Skrevet

di selger bra og veldig billige bretteblier på sparkjøpp.passer bra for nyfødte.når babyen blir større, kan en bare brette bleiene på en annen måte en den vanlige=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...