Gjest Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Fikk et ørlite sjokk da jeg gikk inn på nettbanken istad, og det var kommet inn penger fra NAV. Har ikke fått bekreftet søknaden min engang, og så står pengene der- de som eg skal utbetales sist i mnd, altså..... Nesten så det er dårlig gjort, for de skal jo vare til slutten av januar!!!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Hmm... Fikk høre den 13 jeg, men det er sikkert forskjellig fra kommune til kommune.. Men uansett da....litt digg er det jo er det ikke??
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Da jeg ringte for å spørre om når papirene sendes inn sa de at utbetalinga skulle være ca 15. nå i desember. Fint med store tall på konto, men kjipt når man ikke kan ta de i bruk før januar.... Skal jo dekke lån og alle utgifter i januar disse pengene!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Ja, sånn sett er det jo litt kjipt.... Får prøve å spare litt da. Hvis det blir krise så kan man jo endre betalings dato på lån og sånn... Det må jeg gjøre... Må endre på huslån og sånn pga at trygdekontoret betaler så sent i mnd....litt teit egentlig... Normalt er jo i midten av mnd... Ellers så hørte jeg ikke noe fra NAV jeg heller etter at jeg hadde levert papirer og sånn.... Min søknad ble ikke ferdig behandlet før i går den...og jeg går ut i perm i morgen, og leverte papirene 22 oktober!! Sier litt om trygdekontoret....
SuSiii Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 jeg har ennå ikke fått noe skriftlig svar på fødselspengene på nav enda,å jeg gikk ut i permisjon den 27 november...treige eller...men ringte dem,å da sa di at di ville begynne å betale ut penger i begynnelsen av neste uke,sånn at alle hadde pengene inne før alle helligdagene i julen...så tror kanskje derfor du har fått dem så tidlig HI..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå