Yatzy Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Var inne og kikket på 0-1 år da jeg plutselig kom på at han ikke er 0-1 år lenger! Utrolig kjekt med ettårsdag, men skremmende hvor fort tiden går...
yasmina Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Gratulerer med dageen !!! Kjenner deg igjen fra 0 - 1 år for jeg har en unge der og en her.
RockMama Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Hurra! Det gjør visst jeg også! Utrolig vane å gå inn på småtroll 0-1 år da.. Lille, store, snuppa vår ble ett år i går!! DET er rart det.. Lille prinsessa. På søndag blir det fest!
Ranveig R Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer så mykje med overstått og velkommen hit! Det virkar av og til som om det var i forrige veke vi kom heim frå klinikken med den lille bylten vår, men på den andre sida så virkar det og som om han har vore her for alltid... Rart korleis tida skiftar fart - då eg gjekk gravid var eg sikker på at kvar månad varte i eit år, mens no er det omvent )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå